• חדש
12 חבילות חופי עץ לא גמורים משושה משושה ריק עץ חופי עץ מלאכת מלאכה לציור DIY מכתים רכבת פסטיבל חג

12 חבילות חופי עץ לא גמורים משושה משושה ריק עץ חופי עץ מלאכת מלאכה לציור DIY מכתים רכבת פסטיבל חג

Rating 
ILS 2.67

כמות
במלאי

【מה תקבלו】 תקבלו 12 חתיכות של חופי עץ משושה לא גמורים, כל יצירה נמדדת כ -4 "x4" x035 ", מספיק כמות תענה במלוא עם נצנצים, קישוטים, צבע וסמנים למלאכות DIY, תן ליצירתיות שלך להראות עם תחתיות לא גמורים!. מפגיעה בשולחן, וגם למנוע קפה, מיץ ומזהמים אחרים לזהם את השולחן. היצירתיות פועלת. הוסף צבע או תבנית לחוף הים, או כותב טקסט מעורר השראה או צייר דפוס צבעוני עבור קישוט בית או מסיבה בהתאמה אישית. 【חומר איכותי】 חופי העץ המשושה שלנו עשויים מחומר עץ באיכות גבוהה. הם קשים, והפינות מלוטשות על ידי מכונות מקצועיות. המשטח חלק ונטול בור, לא קל לשרוט, ואין לו ריח מוזר. אנא השתמש בו בביטחון!. 【אירועי יישומים】 אתה יכול להתאים אישית את החופים על פי מסיבות נושא שונות, להעניק לחסימות עץ ריקות לא גמורים משמעות חגיגית, מתאימה מאוד ליומיום, חג המולד, חג ההודיה, ליל כל הקדושים, מסיבת חתונה, מסיבת יום הולדת, יום נישואין, הוא יוסיף חום ואווירה שמחה למסיבה שלך, ואתה יכול גם לתת אותה למשפחתך, לחברים, לעמיתים, לאוהבים, לשכנים כמתנה מעודנת!. 【מה תקבלו】 תקבלו 12 חתיכות של חופי עץ משושה לא גמורים, כל יצירה נמדדת כ -4 "x4" x0.35 ", מספיק כמות תענה במלוא עם נצנצים, קישוטים, צבע וסמנים למלאכות DIY, תן ליצירתיות שלך להראות עם תחתיות לא גמורים!. מפגיעה בשולחן, וגם למנוע קפה, מיץ ומזהמים אחרים לזהם את השולחן. היצירתיות פועלת. הוסף צבע או תבנית לחוף הים, או כותב טקסט מעורר השראה או צייר דפוס צבעוני עבור קישוט בית או מסיבה בהתאמה אישית. 【חומר איכותי】 חופי העץ המשושה שלנו עשויים מחומר עץ באיכות גבוהה. הם קשים, והפינות מלוטשות על ידי מכונות מקצועיות. המשטח חלק ונטול בור, לא קל לשרוט, ואין לו ריח מוזר. אנא השתמש בו בביטחון!. 【אירועי יישומים】 אתה יכול להתאים אישית את החופים על פי מסיבות נושא שונות, להעניק לחסימות עץ ריקות לא גמורים משמעות חגיגית, מתאימה מאוד ליומיום, חג המולד, חג ההודיה, ליל כל הקדושים, מסיבת חתונה, מסיבת יום הולדת, יום נישואין, הוא יוסיף חום ואווירה שמחה למסיבה שלך, ואתה יכול גם לתת אותה למשפחתך, לחברים, לעמיתים, לאוהבים, לשכנים כמתנה מעודנת!.

מאפיינים מוצהרים

Color:
as the picture shows
Material:Hexagon wooden coasters are made of high quality wood material. They are hard, and the corners are polished by professional machines. The surface is smooth and burr-free, not easy to scratch, and has no peculiar smell. Please use it with confidence! :
Size:
Hexagon Wood Coasters:
4 x 4 x 0.35 inches
Package includes:
12 x Hexagon Wood Coasters :
DIY Ideas: :
These hexagon wooden coasters have blank surfaces, allowing you to let your imagination and creativity run wild. Add colors or patterns to these coasters to create your own personalized coaster for fun and happy :
Cultivate parent-child relationship: :
Parents can help children engrave their own whimsy on unfinished wooden coasters to expand their thinking ability and enrich childhood! :
Insulation: :
You can use these unfinished wooden coasters to protect your desk by placing water glasses on top of the coasters, avoid hot water from damaging the table, and also prevent coffee, juice and other pollutants from polluting the table. :
Notes:
Manual measurement, please allow slight errors on size. :
The color may exist slight difference due to different screen displays. :

ההצעות הטובות ביותר