• חדש
Slatiom DC 12V נייד זרימת סופר זרימה משאבת אוויר צמיג צמיח רכב מתכת רכב אוטומטי משאבה חשמלית מדחס אוויר

Slatiom DC 12V נייד זרימת סופר זרימה משאבת אוויר צמיג צמיח רכב מתכת רכב אוטומטי משאבה חשמלית מדחס אוויר

Rating 
ILS 260.84

כמות
במלאי

הברומטר יכול למדוד במדויק ולהציג לחץ זה מתאים לצרכי חירום כאשר הצמיגים נמוכים בכבישים מהירים או בכבישים כפריים. למדחס זה יש ידית לנשיאה קלה. נייד, הכרחי לרכב, המשמש להגנה על רגלי הדעיכה של המארח. למדחס האוויר יש מד לחץ שיכול לקרוא קילוגרמים לאינץ 'וק"ג/ס"מ. הברומטר יכול למדוד במדויק ולהציג לחץ. זה מתאים לצרכי חירום כאשר הצמיגים נמוכים בכבישים מהירים או בכבישים כפריים. למדחס זה יש ידית לנשיאה קלה. נייד, הכרחי לרכב, המשמש להגנה על רגלי הדעיכה של המארח. למדחס האוויר יש מד לחץ שיכול לקרוא קילוגרמים לאינץ 'וק"ג/ס"מ. תכונה : הברומטר יכול למדוד במדויק לחץ ולהציג לחץ. זה מתאים לצרכי חירום כאשר הצמיגים נמוכים בכבישים מהירים או בכביש. מדחס האוויר יש מד לחץ שיכול לקרוא קילוגרמים לאינץ 'וק"ג/CM. ספציפית : גודל : 24.5 ס"מ וולטאז' : 12 VCOLOR : כסף וסחיטה : מתכת וצינור פלסטיק על המארח : 33.5 CMMMAximum זרימת אוויר : 60 ליטר למינוטמקסום אמפר : מחזור חובה 23 AMPMAXIMUM (@23 C ו- 100 PSI) : 33%יישום : משמש במכוניות, כדורים, אופניים, אופנועים וכו ' CHARGER1 X CLIP CLIP1 X TIPY TIPY1 X SCRECT PACK1 X TOTE BAGNOTICE : 1. בשל ההבדל בין צגים שונים, יתכן שהתמונה לא משקפת את הצבע בפועל של הפריט.

מאפיינים מוצהרים

Size:
24.5*9.3*15.5cm
Voltage:
12V
Color:
silver & black
Material:
metal and plastic
Black hose on the host:
33.5cm
Maximum air flow:
60 liters per minute
Maximum ampere:
23Amp
Maximum duty cycle (@23 C & 100PSI):
33%
Application:
Used in cars, balls, bicycles, motorcycles, etc.
Power supply:
via car charger or battery clip
Package Included:
1 x air compressor with car charger:
1 x battery clip:
1 x extension tube:
1 x screw pack:
1 x tote bag:
Notice:
1. Due to the difference between different monitors, the picture may not reflect the actual color of the item. We guarantee that the style is the same as shown in the picture.:
2. Due to the difference in manual measurement, please allow slight size differences.:
Due to the differences between different monitors, the picture may not reflect the actual color of the item. Please understand, thank you! :

ההצעות הטובות ביותר