• חדש
מקש מכונית מרחוק חכם, אוניברסלי TK900 LCD מסך מגע חכם מקש חכם כניסה ללא מפתח מרחוק למפתח להפסקת המנוע

מקש מכונית מרחוק חכם, אוניברסלי TK900 LCD מסך מגע חכם מקש חכם כניסה ללא מפתח מרחוק למפתח להפסקת המנוע

Rating 
ILS 1.67

כמות
במלאי

【מקש שלט רחוק לרכב】 מקש מכונית מרוחק זה מעוצב עם כפתורים פיזיים בצד לנעילה, נעילה, פעולות פתיחה וסגירה של תא המטען, עם 200 יום של זמן המתנה ניתן להגדיר את מספר הטלפון של בעל המכונית, והוא מתאים לדגמים עם התחלת כפתור אחד. הוא צריך לרתך את שבב מפתח המכונית המקורי למפתח החדש. 【מסך מגע LCD】 מקש המכונית החכמה של LCD, המסגרת עשויה מחומר סגסוגת, עם ברק מתכתי ועמידות מוגברת. מפתח מכונית חכמה זו מאמצת עיצוב מסך מגע בגודל 2 אינץ ', עם רזולוציה גבוהה, וניתן לשנות את התצוגה של הלוגו והדגם התלת -ממדי במסך. 【מקש חכם כניסה ללא מפתח】 כאשר כניסה ללא מפתח מופעלת, הרכב ייפתח אוטומטית בעת התקרבות, וננעול אוטומטית בעת היציאה, או יוגדר רק לנעילה או לבטל את הנעילה, ותומך בהגדרות מרחק חישה. דגמים רלוונטיים : יישומים עבור דגמים עם כפתור Start Stop Engine (לא עבור מקש מכני ומודלים של חילוף!). 【עם מנעול דלת ופונקציית הרמת חלון】 הגדר את הזמן המתאים לפי הזמן הכולל מנעילת המכונית המקורית להשלמת הרמת החלון. פונקציה זו מחייבת את המכונית המקורית לתפקד של נעילת המכונית או לחיצה ארוכה כדי להרים את החלון. 【אחריות של 100% 】 אם אינך מרוצה מהמוצר שקיבלנו, אתה יכול להגיש בקשה לקבלת תשואה והחזר ללא תנאי עם 360 יום. לכל שאלה לגבי מוצר זה, תוכלו ליצור איתנו קשר בכל עת.

מאפיינים מוצהרים

Item Type:
 Smart Remote Key
Material:
 Aluminum alloy, ABS
LCD Screen Size:
2in
Screen Resolution:
240x320
Language:
English
Battery:
800mAh lithium battery (Built in)
Applicable Models:
Applicable for models with Start Stop Engine Button:
(not for mechanical key and plug in models!)  :
Package List:
1 x Smart Remote Key1 x USB Cable:
1 x OBD Box:
1 x Key Chip Connection Cable:
1 x Manual:
Note:
1. Professional mechanic installation is recommended, and an English manual is included.:
2. If you have any problems during installation or use, please feel free to contact our customer service staff and we will solve all problems for you.:
3. Support 17 languages, the default is English, if you need other languages, please contact our customer service staff.:

ההצעות הטובות ביותר