• חדש
שד טיפול קרם שד טיפול מיצוק הרמת חזה מהיר צמיחת הגדלת קרם גדול חזה גוף

שד טיפול קרם שד טיפול מיצוק הרמת חזה מהיר צמיחת הגדלת קרם גדול חזה גוף

Rating 
ILS 0.67

כמות
במלאי

תמציות צמחים טהורות אינן מגרות את העור הוא מהדק את העור ומספק תזונה מספקת לשדיים. שפר את צבע השד ושמנמן את החזה. מתאים לכל סוגי העור. לשפר רכות, לשמור משרד וליצור מקסים חזה. מפרט : מצב : מותג חדש מצרכים : מים, גליצרין, שמן מינרלים, שמן זרעי מנגו, מסטיק קסנטן, גליצריל סטיראט, אלכוהול צטאריל, פג-100 סטיראט, דימתיל דיסטר, מתיל איזותיאזולינון, מתיל כלורואיזותיאזולין קטונים, תבלינים צבע : כמו להראות תמונה משקל אריזה : כ. 63 גרם שיטה : לקחת כמות טובה של מוצר זה לאחר רחצה עם מים חמים בכל לילה, להחיל אותו באופן שווה על שני הצדדים של השד, עיסוי לזמן מה. רשימה של חבילות : 1 * 40 גרם הגדלת חזה קרם הערה : 1. אם אתה מרגיש כל אי נוחות בעור, בבקשה להפסיק להשתמש בו. צגים אינם מכוילים אותו, צבע פריט מוצג בתמונות עשוי להיות מראה מעט שונה מהאובייקט האמיתי. בבקשה לקחת את אחד אמיתי כסטנדרט.

מאפיינים מוצהרים

Condition:
Brand New
Ingredients:
Water, glycerin, mineral oil, mango seed oil, xanthan gum, glyceryl stearate, cetearyl alcohol, Peg-100 stearate, dimethyl diester, methyl isothiazolinone, methyl chloroisothiazoline Ketones, spices
Color:
as the picture show
Package weight:
approx. 63 g.
Method:
Take a good amount of this product after bathing with warm water every night, apply it evenly on both sides of the breast, massage for a while.:
List of packages:
1 * 40g Breast Enlargement Cream :
Note:
1. If you feel any skin discomfort, please stop using it.:
2. Monitors are not calibrated same, item color displayed in photos may be showing slightly different from the real object. Please take the real one as standard.:

ההצעות הטובות ביותר