• חדש
מחשב משחקי אוזניות, תכליתי סראונד סטריאו קול רעש ביטול מיקרופון ארגונומי עיצוב גבוהה רגישות משחקי אוזניות עבור

מחשב משחקי אוזניות, תכליתי סראונד סטריאו קול רעש ביטול מיקרופון ארגונומי עיצוב גבוהה רגישות משחקי אוזניות עבור

Rating 
ILS 1.00

כמות
במלאי

תאימות גבוהה : את משחקי אוזניות הוא מתאים לכל 35 מ מ ממשק מכשירים, כולל מחשבים, מחשבים ניידים, טבליות, טלפונים ניידים. (התקנים אחרים מאשר 3.5 מ מ מ דורשים מתאמים נוספים). מעולה באיכות צליל : את גבוהה דיוק מגנטי טבעת נהג מביא לך חי שדה צליל, צליל ברור, ומזעזע קול, אשר יכול לענות על הדרישות שלך עבור קול. גבוהה רגישות ויישום : את דיוק של אקוסטית מיצוב משפר את רגישות של רמקול יחידה. מתאים עבור מגוון רחב של משחקים, אבל גם עבור סרטים, מוסיקה ועוד. בידוד קול ועמיד בפני זיעה : הם יכולים לשפר את אפקט בידוד הקול, להפחית את ליקוי השמיעה וזיעת החום ולשמור על הראש והאוזניים במצב נוח בכל עת. ארגונומי עיצוב : את משחקי אוזניות הוא עשוי באיכות גבוהה ונוח חיקוי עור זיכרון קצף רפידות. הם נוחים כמו נוצות, נושמים בחופשיות והם ארגונומיים. סטנדרטי, יכול להאריך לובש זמן. תאימות גבוהה : את משחקי אוזניות הוא מתאים לכל 3.5 מ מ ממשק מכשירים, כולל מחשבים, מחשבים ניידים, טבליות, טלפונים ניידים. (התקנים אחרים מאשר 3.5 מ מ מ דורשים מתאמים נוספים) 2. מעולה באיכות צליל : את גבוהה דיוק מגנטי טבעת נהג מביא לך חי שדה צליל, צליל ברור, ומזעזע קול, אשר יכול לענות על הדרישות שלך עבור קול. גבוהה רגישות ויישום : את דיוק של אקוסטית מיצוב משפר את רגישות של רמקול יחידה. מתאים עבור מגוון רחב של משחקים, אבל גם עבור סרטים, מוסיקה ועוד. בידוד קול ועמיד בפני זיעה : הם יכולים לשפר את אפקט בידוד הקול, להפחית את ליקוי השמיעה וזיעת החום ולשמור על הראש והאוזניים במצב נוח בכל עת. ארגונומי עיצוב : את משחקי אוזניות הוא עשוי באיכות גבוהה ונוח חיקוי עור זיכרון קצף רפידות.

מאפיינים מוצהרים

Item Type:
Gaming Headset
Material:
ABS+ Braid Wire
Wire Length:
Approx. 2m/6.6ft
Impedance:
32±15%(Ω)
Sensitivity:
110±3 (dB)
Sound Principle:
Moving Coil
Frequency Response Range:
20-20k (Hz)
Microphone Sensitivity -38±3db :
Microphone Impedance:
2.2KΩ
Directivity:
All Pointing
Parameters:
Multi Platform Compatibility:
The Gaming Headset Works With All 3.5mm Interface Devices, Including Computers, Laptops, Tablets, Phones, for Playstation 4, for Switch, for Xbox, etc. (Additional Adapters Are Required For Devices Other Than 3.5mm)
High Accuracy 40mm/1.6in Magnetic Ring Drive Brings You Vivid Sound Field, With Volume Control Buttons :
Use High Quality and Comfortable Imitation Leather Memory Sponge Pad To Keep Your Head and Ears In A Comfortable State :
Package List:
1 xGaming Headset :

ההצעות הטובות ביותר