• חדש
סולם טלסקופינג נייד קל משקל קל משקל סולם צעד מתקפל מתקפל עיבוי רב-פונקציונלי לעיבוד מקורה לשימוש כפול

סולם טלסקופינג נייד קל משקל קל משקל סולם צעד מתקפל מתקפל עיבוי רב-פונקציונלי לעיבוד מקורה לשימוש כפול

Rating 
ILS 0.33

כמות
במלאי

הטיפוס בטוח ויציב יותר עם רגל ללא החלקה בצורת פרסה מכסה את האדמה היטב מבלי לטלטל בטיחות היא דרישת הליבה של סולם הדוושות של 18 ס"מ*31 ס"מ/7in*12.2in הופכות את הדוושות לשתי כפות הרגליים יציבות יותר ומעניקות לך חווית מוצר בטוחה יותר. דוושות גלי נגד החלקה עבות יותר של 1.5 מ"מ דוושות מעמיקות את התבנית נגד החלקה והופכים אותה ליציבה יותר ללא החלקה על הסולם כמו ללכת על האדמה ללא תחושת דיכאון. הסולם הטלסקופי עשוי מסגסוגת אלומיניום. פני השטח של חומר האלומיניום מתחמצן שיכולים להאריך את חיי השירות של הסולם המתקפל. חלקי הפלסטיק מתחזקים בסיבי ניילון כדי לשפר את עמידות בפני היכולת הנושאת עומס ולהאריך את חיי השירות. תכנון כוח תמיכה משולש מעודן וחומרים יציבים, רצוי לבדיקה אלימה אלומיניום 150 ק"ג שהועברו הניסוי יותר. הטיפוס בטוח ויציב יותר עם רגל ללא החלקה בצורת פרסה מכסה את האדמה היטב מבלי לטלטל בטיחות היא דרישת הליבה של סולם. הדוושות של 18 ס"מ*31 ס"מ/7in*12.2in הופכות את הדוושות לשתי כפות הרגליים יציבות יותר ומעניקות לך חווית מוצר בטוחה יותר. דוושות גלי נגד החלקה עבות יותר של 1.5 מ"מ דוושות מעמיקות את התבנית נגד החלקה והופכים אותה ליציבה יותר ללא החלקה על הסולם כמו ללכת על האדמה ללא תחושת דיכאון. הסולם הטלסקופי עשוי מסגסוגת אלומיניום. פני השטח של חומר האלומיניום מתחמצן שיכולים להאריך את חיי השירות של הסולם המתקפל. חלקי הפלסטיק מתחזקים בסיבי ניילון כדי לשפר את עמידות בפני היכולת הנושאת עומס ולהאריך את חיי השירות. תכנון כוח תמיכה משולש מעודן וחומרים יציבים, רצוי לבדיקה אלימה אלומיניום 150 ק"ג שהועברו הניסוי יותר. רב -גוניות : אנשים יכולים להשתמש בו לדיילי יומיומי או תחביבים כמו החלפת נורות לצייר קירות ניקוי חלונות מטפסים על עצים בעזרת מדרגות עליית גג ובמהירות. הסולמות הקטנים שלנו עומדים גם בתקני בטיחות המעניקים לך שקט נפשי.

מאפיינים מוצהרים

three steps/four steps/five steps:
Material:
Aluminum
Weight:
about 150KG
NOTE:
1. Welcome to our store we are ready to provide you with quality products at any time.:
2. Under normal circumstances we will ship the goods within 7-15 days and the delivery time is 15-20 days. If you cannot receive the goods after 30 days please contact us.:
3. If you have any questions please feel free to contact us via email and we will reply you as soon as we receive your email.:
notes:
All our products are like this. Due to the difference between the shooting light and the monitor it is normal for a little color difference.:
Due to different measuring tools and measuring methods it is normal for the size of the data to have an error of 1 to 3 cm. Thank you.:
Please check the color and size before buying.:
★ Tips:
●The color of the image may be deviated due to the difference in light and display. Please refer to the actual product.:
● This object does not contain other decorations in the image.:
● Please measure before purchase to prevent incorrect purchase size and affect normal use. :

ההצעות הטובות ביותר