• חדש
אחסון סל לאמבטיה-בגדים מלוכלכים אחסון סל, חיים לארגן עבור בגדים מלוכלכים אחסון סל, מתקפל סל כביסה לבית & מגבר;

אחסון סל לאמבטיה-בגדים מלוכלכים אחסון סל, חיים לארגן עבור בגדים מלוכלכים אחסון סל, מתקפל סל כביסה לבית & מגבר;

Rating 
ILS 2.00

כמות
במלאי

מתקפל עיצוב : כביסה סל יכול להיות בקלות מקופל כדי לחסוך מקום כאשר אינו בשימוש, אידיאלי עבור מכללת מעונות, חניכים, דירות, מלון שימוש, תינוק משתלות ושירות חדר בשימוש נרחב : את כביסה סל יש קיבולת גדולה. בגדים, מצעים וצעצועים בארבע עונות ניתן לאחסן. זה תופס מקום קטן ויכול לשמש ביעילות לחסוך מקום. מתקפל עיצוב אתה יכול לקפל כאשר אתה לא צריך את זה. קל לשימוש : את כביסת אימץ מתקפל עיצוב, מצויד ידיות . זה הוא קל ונייד לשימוש, אחסון, ומרגש בנוחות. חומר : מוצר זה הוא אוקספורד בחוץ, ציפוי עמיד למים בפנים, מצויד גם בשתי ידיות, עמיד. מפרט : צבע : שחור חומר : בד אוקספורד גודל מוצר : 35 על 35 על 45 סנטימטר/13.72 אינץ 'גודל אריזה : 35 על 35 על 2 סנטימטר/13.79 אינץ' משקל נטו : 0.66 פאונד משקל ברוטו : 0.66 ליברותתכונות : עיצוב מתקפל : סל כביסה ניתן לקפל בקלות כדי לחסוך מקום כאשר אינו בשימוש, אידיאלי למעונות במכללה, חניכים, דירות, מלון שימוש, תינוק משתלות ושירות חדר. בשימוש נרחב : את כביסה סל יש קיבולת גדולה. בגדים, מצעים וצעצועים בארבע עונות ניתן לאחסן. זה תופס מקום קטן ויכול לשמש ביעילות לחסוך מקום. מתקפל עיצוב אתה יכול לקפל כאשר אתה לא צריך את זה.

מאפיינים מוצהרים

    Color:
Black
    Material:
Oxford cloth
    Product size:
35x35x45cm/13.78x13.78x17.72in
    Packing size:
35x35x2cm/13.7x13.78x0.79in
    Net weight:
0.3kg/0.66lbs
    Gross weight:
0.3kg/0.66lbs
Features:
    Collapsible Design:
Laundry basket can be easily folded up to save space when not in use, ideal for college dorms, campers, apartments, hotel use, baby nurseries and utility room.
    Widely Used:
The laundry basket has a large capacity. Clothes, bedding and toys in four seasons can be stored. It occupies a small space and can be used effectively save space. 
    Foldable Design & Stylish Pattern:
The pattern of clothes hamper is fashionable and stylish.Collapsible laundry basket can be placed anywhere you want; you can fold when you don't need it.
    Easy to use:
The laundry hamper adopted collapsible design, equipped with handles . It is lightweight and portable for using, storing, and moving conveniently.
    Material:
This product is Oxford outside, PE waterproof coating inside, also equipped with two handles, durable.
Instructiongs:
    Warm Tips:
The basket is folded, which may cause wrinkling in long-distance transportation. After a period of time, it will gradually recover and can be smoothed with a steam iron and a hair dryer.
Package Contents:
    1x Storage Basket :

ההצעות הטובות ביותר