• חדש
ZHUHW 12L חיישן חכם אש אשפה אש אכן מטבח אמבטיה זבל פח אוטומטי אינדוקציה אטום מים עם מכסה

ZHUHW 12L חיישן חכם אש אשפה אש אכן מטבח אמבטיה זבל פח אוטומטי אינדוקציה אטום מים עם מכסה

Rating 
ILS 2.67

כמות
במלאי

אינדוקציה אינטליגנטית : ניתן לפתוח את הכיסוי בידך, והגירוי מהיר תוך 0 אינדוקציה סטריאוסקופית : האינדוקציה האינפרא אדום של הטווח החדש, ניתן לפתוח את הכיסוי קרוב לברך הכפופה, וניתן לפתוח את הכיסוי מבלי לסגור, וזה נוח יותר. אינדוקציה של רטט : פשוט לדפוק או לבעוט בחזית הפח האשפה, ומגירת הרטט מגיבה במהירות למכסה. אינדוקציה אינפרא אדום אינטליגנטית : בעת השימוש בפח האשפה לעיתים קרובות, הניחו את היד על החלק העליון של פח האשפה, המכסה ימשיך להישאר סגור, והמכסה ייסגר אוטומטית כשתסירו אותו עם היד. איטום : מכסה סגור, איטום טוב יותר, יכול למנוע ביעילות את ריחות הפליטה, ללא צורך בריחות חדשים גדולים להיסחף. אינדוקציה אינטליגנטית : ניתן לפתוח את הכיסוי בידך, והגירוי מהיר תוך 0. אינדוקציה סטריאוסקופית : האינדוקציה האינפרא אדום של הטווח החדש, ניתן לפתוח את הכיסוי קרוב לברך הכפופה, וניתן לפתוח את הכיסוי מבלי לסגור, וזה נוח יותר. אינדוקציה של רטט : פשוט לדפוק או לבעוט בחזית הפח האשפה, ומגירת הרטט מגיבה במהירות למכסה. אינדוקציה אינפרא אדום אינטליגנטית : בעת השימוש בפח האשפה לעיתים קרובות, הניחו את היד על החלק העליון של פח האשפה, המכסה ימשיך להישאר סגור, והמכסה ייסגר אוטומטית כשתסירו אותו עם היד. איטום : מכסה סגור, איטום טוב יותר, יכול למנוע ביעילות את ריחות הפליטה, ללא צורך בריחות חדשים גדולים להיסחף. תכונות : אינדוקציה אינטליגנטית : ניתן לפתוח את הכיסוי עם היד שלך, והאינדוקציה מהירה ב 0.3- שניות אינדוקציה של סטריאוסקופית : הטווח החדש אינפרא אדום, ניתן לפתוח את הכיסוי קרוב לברך הכפופה, וניתן לפתוח את הכיסוי מבלי לסגור , וזה נוח יותר. אינדוקציה של כיבוי : פשוט דופק או בועט בחזית הפח האשפה, וגיוס הרטט מגיב במהירות למכסה.

מאפיינים מוצהרים

Name:
Induction smart trash can
Material:
ABS+PP
Capacity:
12L
Applicable occasions:
kitchen, living room, bathroom, bedroom
Size:
23.5*23.5*30cm
Color:
White , black ,green , orange
Packing included:
1 * Induction Smart Trash Can:
Note:
1. Please allow 1-3cm (0.4-1.18) difference due to manual measurement and slight color variation for different display setting.:
2. Due to the light and screen difference, the item's color may be slightly different from the pictures. Please understand. :

ההצעות הטובות ביותר