• חדש
Vifemify 3 שכבות אחסון מטבח אחסון אמבטיה אחסון אמבטיה מארגן מדף עגלת עגלה עם 4 גלגלים נשלפים משקל קל ועמיד

Vifemify 3 שכבות אחסון מטבח אחסון אמבטיה אחסון אמבטיה מארגן מדף עגלת עגלה עם 4 גלגלים נשלפים משקל קל ועמיד

Rating 
ILS 0.33

כמות
במלאי

קל משקל עם גלגלים, קל לזוז ונקי, מתאים לאחסון פריטים יומיומיים עשוי מחומר פלסטי וברזל באיכות גבוהה, ביצועים יציבים, בטוח ועמיד, אנטי קורוזיה ואנטי חלודה. במדף המטבח של שלושת שכבות יש ארבעה גלגלים הניתנים לטלטל ליכולת נשיאת עומס חזקה והרכבה קלה. מגוון רחב של יישומים, כגון משרדים, חדרי שינה, משתלות, מקטנים, מטבחים, חדרי אמבטיה, כביסה, אולם וכו '. מדף האחסון של 3 הרובד מספק שטח אחסון רב יותר, חיסכון יעיל בחלל, נוח ומעשי. קל משקל עם גלגלים, קל לזוז ונקי, מתאים לאחסון פריטים יומיומיים. עשוי מחומר פלסטי וברזל באיכות גבוהה, ביצועים יציבים, בטוח ועמיד, אנטי קורוזיה ואנטי חלודה. במדף המטבח של שלושת שכבות יש ארבעה גלגלים הניתנים לטלטל ליכולת נשיאת עומס חזקה והרכבה קלה. מגוון רחב של יישומים, כגון משרדים, חדרי שינה, משתלות, מקטנים, מטבחים, חדרי אמבטיה, כביסה, אולם וכו '. מדף האחסון של 3 הרובד מספק שטח אחסון רב יותר, חיסכון יעיל בחלל, נוח ומעשי. תכונות : קל משקל עם גלגלים, קל למעבר ונקי, מתאים לאחסון פריטים יומיומיים. מדף המטבח של שלושת הרובד כולל ארבעה גלגלים מטלטלים ליכולת נשיאת עומס חזקה והרכבה קלה. מגוון יישומים, כמו משרדים, חדרי שינה, גבולות, גמלים , מטבחים, חדרי אמבטיה, כביסה, אולם וכו '.

מאפיינים מוצהרים

Condition:
100% Brand New
Item Type:
Storage Rack
Material:
Plastic + Iron
Application:
This cart is used for storage in office, bedroom, nursery, pantry, kitchen, bathroom, laundry, hall, studio, classroom, hobby and craft area
Product Size:
Approx. 42 x 21.7 x 64.2 cm / 16.5 x 8.5 x 25.3 in
Weight:
Approx. 2360g / 83.2oz
Package List:
1 x 3-Tier Storage Rack with Wheels
Note:
1. Please allow 0‑2 cm error due to manual measurement. Thanks for your understanding.2. Monitors are not calibrated same, item color displayed in photos may be showing slightly different from the real object. Please take the real one as standard.3. Please kindly note that this product needs to be assembled by yourself.

ההצעות הטובות ביותר