• חדש
תצוגת אחסון תכשיטים של חתיכת תכשיטים, מתלה דבק מתלה דביק

תצוגת אחסון תכשיטים של חתיכת תכשיטים, מתלה דבק מתלה דביק

Rating 
ILS 1.33

כמות
במלאי

צבע צבע לבן וכחול, פשוט ומעשי ✿ כוח צמיגי עד כדי הדבקות על קיר, זכוכית ומשטחים חלקים אחרים. שלושה ווים דביקים לבחירתך, ל- Hook שונה יש פוטות מיוחדות משלו. ✿ יש הרבה כפות של וו דביק, הרבה מקום לתלות את התכשיטים והאביזרים שלך. ✿ חומר : פלסטיק. צבע צבע לבן וכחול, פשוט ומעשי. ✿ כוח צמיגי עד כדי הדבקות על קיר, זכוכית ומשטחים חלקים אחרים. שלושה ווים דביקים לבחירתך, ל- Hook שונה יש פוטות מיוחדות משלו. ✿ יש הרבה כפות של וו דביק, הרבה מקום לתלות את התכשיטים והאביזרים שלך. ✿ חומר : פלסטיק. מבוא : אם אתה חובב תכשיטים ויש לך הרבה תכשיטים, קנה לך כמה ווים דביקים, קל לאחסון ולהציג. בנה לעצמך מתלה תכשיטים, כי אתה תהיה מרוצה לראות את כל הקישוטים במבט חטוף. כמה שמחה תהיה! תכונות : צבע לבן וכחול טהור, פשוט ומעשי. ומשטחים חלקים אחרים. שלושה ווים דביקים לבחירתכם, ל- Hook שונה יש פוטות מיוחדות משלו. יש הרבה פוטות של וו דביק, הרבה מקום לתלות את התכשיטים והאביזרים שלכם. מפרט : שם מוצר : ווים לאחסון תכשיטים דבק דבק. קישוטי מתלה מציגים חומר וו דביק : משקל פלסטיק : ± 85 גרם צבע : לבן, כחול (כפי שמוצג בתמונה, צבע נבחר) מידות : סוג 1 : אפליקציה .15 עבור ס"מ x 2 עבור ס"מ / 5.

מאפיינים מוצהרים

Product Name:
Jewelery Storage Hooks Adhesive Pastes Hanger Hook Rack Ornaments Display Sticky Hook
Material:
Plastic
Weight:
±85 grams
Color:
White,Blue (As shown in the picture,color selected)
Dimensions:
Type 1:
app.15 for cm x 2 for cm / 5.9 x 0.79 inch (Width x Height)
Type 2:
app.15 for cm x 2.8 for cm / 5.9 x 1.10 inch (Width x Height)
Type 3:
app.15 for cm x 2.5 for cm / 5.9 x 0.98 inch (Width x Height)
Style:
Adhesive Paste-
Occassions:
Daily
Quantity:
9 pcs / set
Warm prompt:
1.As different measuring methods,it will occur 1-3 for cm deviation about the items,please ensure that it is okays for you before ordering.:
2.Because of different monitors and lamplight,the picture may not reflect the actual color of the item,really thank you for your kind understanding!:
3.Sticky Hook only,other accessories(if any)irrelevant demo in the picture are not included.:
Packaging includes:
Sticky Hook x 1 set (without retail package)

ההצעות הטובות ביותר