• חדש
זעיר מפלדת אל חלד זבל פח שלב פח זבל של סל פח עם מכסה למטבח אמבטיה

זעיר מפלדת אל חלד זבל פח שלב פח זבל של סל פח עם מכסה למטבח אמבטיה

Rating 
ILS 1.67

כמות
במלאי

1 דלי פנימי נשלף, מעוצב עם ידית, מתרומם לסילוק זבל קל. זה עם כף הרגל שלך, זו דרך טובה להרחיק את היד ולהפחית את הסיכונים של. פח אשפה בקיבולת גדולה, חלק פתיחה וסגירה, קל לתפעול ונוח לשימוש. גוף הכיסוי והחבית מתאימים קשר הדוק, הכיסוי והחבית הפנימית יכולים להפריד בין הביוב, ללא דליפה, למנוע למעשה את הריח. עשוי חומר, אמין, יציב ועמיד בשימוש. דלי פנימי נשלף, מעוצב עם ידית, מתרומם לסילוק זבל קל. זה עם כף הרגל שלך, זו דרך טובה להרחיק את היד ולהפחית את הסיכונים של. פח אשפה בקיבולת גדולה, חלק פתיחה וסגירה, קל לתפעול ונוח לשימוש. גוף הכיסוי והחבית מתאימים קשר הדוק, הכיסוי והחבית הפנימית יכולים להפריד בין הביוב, ללא דליפה, למנוע למעשה את הריח. עשוי חומר, אמין, יציב ועמיד בשימוש. דלי פנימי נשלף, מעוצב עם ידית, מתרומם לסילוק זבל קל . זה עם כף הרגל שלך, זו דרך טובה להרחיק את היד ולהפחית את הסיכונים של . פח אשפה גדול בקיבולת, חלק פתיחה וסגירה, קל לתפעול ונוח לשימוש . גוף הכיסוי והחבית מתאים קשר הדוק, הכיסוי והחבית הפנימית יכולים להפריד בין הביוב, ללא דליפה, למנוע למעשה את הריח . עשוי מחומר, אמין, יציב ועמיד בשימוש . מתאים לשימוש בחדר אמבטיה, מטבח, סלון וחדר שינה.

מאפיינים מוצהרים

Condition:
Brand New
Item Type:
Garbage Can
Style:
3L, 5L(Optional)
Material:
Stainless Steel+PP
Surface:
finish
Color:
Rose Gold / Gold
3L Size:
Approx.17x25.5cm/6.7x10.0in(OD x H)
Inner Bucket:
Approx.15.5x13x19.5/6.1x5.1x7.7in(Upper Dia x Lower Dia x H)
5L Size:
Approx.20x27cm/7.9x10.6in(D x H)
Inner Bucket Size:
Approx.19x16.5x21cm/7.5x6.5x8.3in(Upper Dia x Lower Dia x H)
Weight:
Approx.765g~1039g/27oz~36.6oz
Note:
1. Please allow 1-2cm error due to manual measurement. Thanks for your understanding.:
2. Monitors are not calibrated same, item color displayed in photos may be showing slightly different from the real object. Please take the real as standard.:
Package List:
1 x Garbage Can:
Note:
Different lighting and monitors may cause the color of the item in the picture to be slightly different from the actual item. Measurement tolerance is +/- 1-3 cm.

ההצעות הטובות ביותר