• חדש
קאיקאה אור ופער מטבח חזק רזה החלקה החוצה מתלה מגדל אחסון נוסף מתלה מארגן צר גבוה 5 שכבות עם גלגלים הניתנים

קאיקאה אור ופער מטבח חזק רזה החלקה החוצה מתלה מגדל אחסון נוסף מתלה מארגן צר גבוה 5 שכבות עם גלגלים הניתנים

Rating 
ILS 1.00

כמות
במלאי

בנייה איכותית המיוצרת מתכת של NG עם גימור עמיד בפני חלודה עמידה יותר יציבה ועמידה מושלם למעונות משרדי מוסך מטבח בסלון ועוד. חיסכון בחלל 50x19x125 ס"מ (19. העיצוב הדק מקל על המיקום בפינים צרים או בפינות קטנות כאשר אינו בשימוש. עגלה מתגלגלת מצוידת בארבעה גלגלי גלגול חלקים לתנועה קלה ורצפות נטולות שריטות. ברגע שהוא במצב פשוט נעל את הגלגלים כדי לשמור על מתלה הנעליים במקומו. קל להרכיב את הרכבת יחידות המדף במהירות ובקלות על ידי הרכבת החלקים יחד מבלי שכל כלים קלים. התקן מספר מתלים לאחסון נוסף. רב תכליתי נהדר עבור תנורי מיקרוגל תבלינים משומרים עציצים כביסה אספקת חיות מחמד אספקת חיות מחמד אספקת ניקוי בית ואמבטיה צעצועים של ילד או כל ריבוי אפשרויות. בנייה איכותית המיוצרת מתכת של NG עם גימור עמיד בפני חלודה עמידה יותר יציבה ועמידה. מושלם למעונות משרדי מוסך מטבח בסלון ועוד. חיסכון בחלל 50x19x125 ס"מ (19. העיצוב הדק מקל על המיקום בפינים צרים או בפינות קטנות כאשר אינו בשימוש. עגלה מתגלגלת מצוידת בארבעה גלגלי גלגול חלקים לתנועה קלה ורצפות נטולות שריטות. ברגע שהוא במצב פשוט נעל את הגלגלים כדי לשמור על מתלה הנעליים במקומו. קל להרכיב את הרכבת יחידות המדף במהירות ובקלות על ידי הרכבת החלקים יחד מבלי שכל כלים קלים. התקן מספר מתלים לאחסון נוסף. רב תכליתי נהדר עבור תנורי מיקרוגל תבלינים משומרים עציצים כביסה אספקת חיות מחמד אספקת חיות מחמד אספקת ניקוי בית ואמבטיה צעצועים של ילד או כל ריבוי אפשרויות.

מאפיינים מוצהרים

· Material:
Metal.
· Size:
50X19X125 Cm(19.68X7.48X49.21 Inch).
? Package Includes:
· 1X Slide Out Storage Car.:
? Features:
· the Fourers Make It Easy for You to Move the Storage Cart Wherever.:
· the Slim Design Makes It Easy to Place in Narrow Nooks or Small Corners When Not in Use.:
· Help Minimize Clutter and Maximize Space in Any Room in Your Home Optimizing the Space Utilization.:
· Suitable for Your Bedroom Living Room Closet Kitchen Shelf or Anywhere in the House.:
· Its Easy Mobility Great Weight Capacity Storage Ability and Classy Look Makes It into a Combination of Style and Functionality.:
? Warm Reminder:
· Manual Measurement There Will Be 1-2Cm Error Depending on the Actual Size.:
· There Might Be a Little Color Difference Due to the Monitor Camera or Other Factors Please Refer to the Physical Item.:
· If the Screws Worked Themselves Loose Duusing Please Re-Tighten the Nuts to Keep the Cart's Stability.:
You can contact us by email, :

ההצעות הטובות ביותר