• חדש
גדול מחזור אשפה סל מטבח פח אשפה פח אשפה קומפוסט פח אמבטיה טולייט גן בית מיון

גדול מחזור אשפה סל מטבח פח אשפה פח אשפה קומפוסט פח אמבטיה טולייט גן בית מיון

Rating 
ILS 30.60

כמות
במלאי

אתה יכול בקלות לשאת אותו בכל מקום אם יש לכם טלאי גינה או ירקות, תוכלו למחזר דשן בעלות נמוכה יותר. פחם פעיל הריח של פסולת מזון ושומר על המטבח נקי ונוח. גודלו הקטן של הקומפוסטר מאפשר לאחסן אותו בקלות במטבח, כמו מתחת לכיור. אידיאלי להפרדת פסולת אורגנית כגון שקיות תה, קליפות ביצים, קליפות בננה, פולי קפה וקליפות פירות שונות. תרחישי שימוש : ביתי, אמבטיה אשפה יכול פונקציה, מטבח אחסון פונקציה, מטבח ארון.מפרט : חומר : עמ ' צורה : מלבןתכונה : מלאיסגנון : רול כיסויכיסוי משקל : 0.5 פונקציה : נייר סלחומר : פלסטיקצבע : כחול, ירוק, צהוב, כתוםגודל : עליון סוף קוטר 27 סנטימטר, גובה 30 יחידחבילה כללה : 1 קומפוסט סלאנא להבין כי בשל הבדלים תאורה או מסכי מחשב, אני לא יכול להבטיח כי התמונה בפועל צבעים הם 100% את אותו.בשל שיטות מדידה שונות, ייתכן שיש סטייה של 1-2 סנטימטר. בשל צג שונה אור אפקט, את הצבע האמיתי של הפריט עשוי להיות שונה מעט הראו בתמונות. בבקשה לאפשר 1-3 סנטימטר מדידת סטייה בשל מדידה ידנית.

מאפיינים מוצהרים

Material:
PP
shape:
rectangle
Feature:
Inventory
Style:
Roll Cover
Cover weight:
0.5
Function:
paper basket
material:
plastic
Color:
blue, green, yellow, orange
Size:
upper end diameter 27cm, height 30c
Package Included:
1 compost bin:
Please understand that due to differences in lighting or computer monitors, I cannot guarantee that the photo and actual colors are 100% the same.:
Due to different measurement methods, there may be a deviation of 1-2 cm.:
Notes:
1. Due to the different monitor and light effect, the actual color of the item might be slightly different from the color showed on the pictures. Thank you!:
2. Please allow 1-3 cm measuring deviation due to manual measurement . :

ההצעות הטובות ביותר