• חדש
קאיקאה אור ונעליים חזקות מתלה רזה גבוה לחללים קטנים מארגן מגדל נעליים צרות ללא כניסה למעבר מסדרון 10.6 רוחב/לבן/6

קאיקאה אור ונעליים חזקות מתלה רזה גבוה לחללים קטנים מארגן מגדל נעליים צרות ללא כניסה למעבר מסדרון 10.6 רוחב/לבן/6

Rating 
ILS 164.08

כמות
במלאי

יציב ועמיד : עשוי מבנה מוצק של ברזל מתכת פרימיום שלא יגרום לאחסון הנעליים שלך להתנודד או אפילו לאפשר לנעליים שלך גודל : 26x27x82 ס"מ (10x10. מדף פתוח מספק אחסון ביתי מושלם לנעליים שלך. הציגו את מתלה הנעליים במתנה או שימוש לבית משלך. רב-תכלית : מתלה נעלי המתכת שלנו לא רק לנעליים אתה יכול גם למקם כמה CD או דברים קטנטנים שצריכים להיות נגישים ביומיום כמו צמחי ספרי מגבות ומועמדים קטנים. קל להרכבה : עיצוב מבנה פשוט מקל מאוד להרכבה. זה יהיה כל כך יציב ומחזיק מעמד טוב אחרי שתרכיב אותו. ערבות שביעות רצון של 100% : אל תהסס לפנות אלינו אם יש לך בעיות בהזמנה שלך. נחליף או נחזיר את הרכישה שלך ללא טרחה. יציב ועמיד : עשוי מבנה מוצק של ברזל מתכת פרימיום שלא יגרום לאחסון הנעליים שלך להתנודד או אפילו לאפשר לנעליים שלך. גודל : 26x27x82 ס"מ (10x10. מדף פתוח מספק אחסון ביתי מושלם לנעליים שלך. הציגו את מתלה הנעליים במתנה או שימוש לבית משלך. רב-תכלית : מתלה נעלי המתכת שלנו לא רק לנעליים אתה יכול גם למקם כמה CD או דברים קטנטנים שצריכים להיות נגישים ביומיום כמו צמחי ספרי מגבות ומועמדים קטנים. קל להרכבה : עיצוב מבנה פשוט מקל מאוד להרכבה. זה יהיה כל כך יציב ומחזיק מעמד טוב אחרי שתרכיב אותו. ערבות שביעות רצון של 100% : אל תהסס לפנות אלינו אם יש לך בעיות בהזמנה שלך. נחליף או נחזיר את הרכישה שלך ללא טרחה. תיאור : ברוך הבא לחנות אנו מחויבים ליצור קניות מושלמות ומאושרות עבור הלקוחות שלנו, יש לנו מגוון מתלה נעליים לבחירה. מפרט : צבע : חום לבן. חומר : ברזל מתכת.

מאפיינים מוצהרים

Color:
Brown White.
Material:
Metal Iron.
Overall Dimension:
26X27X82 Cm(10X10.6X32 Inch).
Features:
This Tall Narrow Shelf Allow Your Home to Stay Organized in a Narrow Room.:
Easy to Clean the Surface of the Shoe Rack Can Be Wiped with a Moist Towel.:
Great Solution to Keep Your Entryway Closet Dormitory Patio Mudroom and Garage Away from Mess.:
Perfect for Sneakers High-Heeled Shoes Boots Stilettos Ballet Shoes Flats Casual Shoes Children's Shoes... Holds 6 Pairs of Shoes.:
Designed into Different Heights Shelf Also It Can Make You Easily Classify Your Different Type of Shoes. and Help You to Keep All Your Shoes Organized in One Place.:
Package Included:
1 X Shoe Rack.:
Note:
Please Keep the Small Parts Like Screws Away from Children.:
Due to Manual Measurement Please Refer to the Specific Size of the Actual Product.:
Please Note That the Shoes/Accessories Included in the Photo Are for Reference Only and Are Not Sold with the Shoe Rack.:
Due to the Difference in the Display and Lighting Reasons There May Be a Slight Color Difference between the Image and the Object.:
Service:
If You Have Any Questions Please Feel Free to Contact Us We Will Provide You with the Service and the Quality Please Rest Assured to Buy!
You can contact us by email, :

ההצעות הטובות ביותר