• חדש
בגדי סל ייבוש נטו שטוח נטו כיס ביתי ייבוש גרבי סוודר מיוחד מקלב כביסה אחסון

בגדי סל ייבוש נטו שטוח נטו כיס ביתי ייבוש גרבי סוודר מיוחד מקלב כביסה אחסון

Rating 
ILS 19.45

כמות
במלאי

יכולת נשימה טובה, ניקוז מהיר, ייבוש מהיר יותר של בגדים הבגדים ממוקמים שטוח לייבוש כדי למנוע עיוות של בגדים, ללבוש עמיד, עמיד ולא קל לשבור. יכולת נשימה טובה, ניקוז מהיר, ייבוש מהיר יותר של בגדים. עיצוב הגומייה של אחסון מתקפל, אחסון מתקפל, אינו תופס מקום. להגדיל את מסגרת של רשת תיק כדי למנוע את בגדי מליפול, וכל סוגים של בגדים יכול להיות מיובש בקלות. אנא שלח לנו כאשר אתם מבצעים הזמנה ולהודיע לנו איזה מהם שבחרת.אם יש לך שאלות, אנא פנה אלינו בזמן. אתה יכול לשלוח לנו להסביר את המוצרים שאתה צריך, אם יש לך שאלות על המוצרים שלנו, אנא אל תהססו לפנות אלינו, אנחנו נעזור לך בתוך 24 שעות. אנו מחויבים להבטיח כי הלקוחות שלנו הם 100% מרוצים עם הסחורה שלנונהדר לייבוש הבגדים שלך, תחתונים, חזיות ועוד.מפרט : חומר : פוליאסטר, פלדה, פלסטיקדפוס : טלאיםהערות : ייתכן שיש שגיאות בפועל מדידה ידנית של גודל, בטווח של 1 סנטימטר, בפועל גודל יכריע בעין.בשל שונה אור ותנאים, הצבע של התמונה עשוי להיות מעט שונה מהמוצר עצמו, אנא עיין במוצר בפועל.אנא שלח לנו כאשר אתם מבצעים הזמנה ולהודיע לנו איזה מהם שבחרת.אם יש לך שאלות, אנא פנה אלינו בזמן. אתה יכול לשלוח לנו להסביר את המוצרים שאתה צריך, אם יש לך שאלות על המוצרים שלנו, אנא אל תהססו לפנות אלינו, אנחנו נעזור לך בתוך 24 שעות.

מאפיינים מוצהרים

Material:
Polyester, Steel, Plastic
Pattern:
Patchwork
notes:
There may be errors in the actual manual measurement of the size, within the range of ±1cm, the actual size shall prevail in kind.:
Due to different light and conditions, the color of the picture may be slightly different from the actual product, please refer to the actual product.:
Please email us when you place an order and let us know which one you have selected.:
If you have any questions, please contact us in time. You can email us to explain the products you need, if you have any questions about our products, please don't hesitate to contact us, we will help you within 24 hours. We are obligated to ensure that our customers are 100% satisfied with our merchandise :

ההצעות הטובות ביותר