• חדש
מעל דלת תלייה ארגונית, 5 כיסים גדולים קיר הר אחסון עבורמטבח שינה, ברור חלון פוליוויניל כלוריד כיס לאחסון

מעל דלת תלייה ארגונית, 5 כיסים גדולים קיר הר אחסון עבורמטבח שינה, ברור חלון פוליוויניל כלוריד כיס לאחסון

Rating 
ILS 2.33

כמות
במלאי

קיבולת גדולה יותר מאחרים, 5 כיס, מתאים לכל בקבוקים / קרמים בגדלים שונים באמצע עם חלונות רשת, אתה יכול לראות דרך מה מאוחסן בתוך בבירור, נוח למצוא פריטים קטנים. עם תמיכה צלחות, קבוע ומאוזן. במיוחד, שלנו תמיכה צלחות הם תפור כדי למנוע הזזה. ועשינו עם עיצובי קרטון בתחתית, מארגן מוצק וצורה ליציבות ומוצקות. עיצובים איכותיים ואמנותיים הם בדים לא ארוגים נושמים. חסון חומרים, שאינו רעיל, עמיד לשיחקה, כל עבור שלך בטיחות. אלגנטי, פשוט דקורטיבי עיצוב, יכול להתאים יותר חדר . שימושי פשוט ארון אחסון קיר עבור כמעט כל חדר בבית. *תכליתי אחסון * מושלם עבור קוסמטיקה, תינוק יסודות, נעלי בית, צעיפים, כובעים, מגבות, חיתולים, תינוק בגדים, בקבוקים, צעצועים, מזווה חטיף מזונות, אספקת מטבח ופריטים אחרים. *קל להתקין ולהשתמש*מזווה דלת ארגונית הוא ארוז עם שני חסון מתכת ווים,מעל את דלת מזווה ארגונית עם כיסים הוא קל להתקנה ב רק 3 צעדים פשוטים, זה תליית כיסים ארגונית הוא מתקפל ונשיאה נוחה, מעל את דלת מזווה ארגונית יכול להיות לתלות מעל את דלת או הר על קירות, מאוד יפה ומעשי, וגם מאוד נוח לפרק. ,שמור על צורה מבנה טוב * החלק הקדמי, הצדדים והתחתית של המדפים התלויים שלנו מעל הדלת מכילים קרטון כדי לשמור על הצורה בצורה טובה מאוד. החלק האחורי של החלק העליון והתחתון מכיל גם קרטון, כך ששקית האחסון כולה תוכל לשמור על צורתה כשהיא ריקה או בעת אחסון פריטים, חזקה ויפה. מפרט : שם : אחסון תיקחומר : לא ארוג בד, קרטון, בסדר זכוכית סיבי צינורצבע : שחור/אפור/לבן/כחולמפרט : 125*33 סמיםערותבשל מדידה ידנית, בבקשה לאפשר 1-3 סנטימטר גודל וריאציה.

מאפיינים מוצהרים

Name:
storage bag
Material:
non-woven fabric, cardboard, fine glass fiber tube
Color:
Black/Grey/White/Blue
Specifications:
125*33 cm
Notes:
Due to manual measurement, please allow 1 - 3 cm size variation.:
Due to different computer monitors, the actual color may be slightly different from the picture. thank you for understanding.:
Customer satisfaction is our top priority. If this item does not meet your expectations, please feel free to contact us.:
1. Wool fabrics and panels. Bamboo poles inserted into the bottom of each compartment enhance stability.:
2. Each floor is reinforced with bamboo sticks, so that the carriage will not be deformed, and the small package will not slip.:
3. Product size is perfect for storing sweaters, shirts, pajamas, baby clothes, towels, blankets, accessories and more.:
4. Our hanging shelves not only create more space for the home, but also more pockets, there are 2 extra pockets on the side of the shelf.:
5. The foldable feature of this closet shelf organizer. You can fold it up when not in use or when you need to travel.:

ההצעות הטובות ביותר