• חדש
חדש שין טבעי קריסטל לחות שופע גלוס שפות מתפיחה, רול על גלוס, גלוס סט, גלוס ברור, מתפיחה גלוס עבור

חדש שין טבעי קריסטל לחות שופע גלוס שפות מתפיחה, רול על גלוס, גלוס סט, גלוס ברור, מתפיחה גלוס עבור

Rating 
ILS 0.67

כמות
במלאי

עם זה שפתיים מתפיחה גלוס, תוכל להשיג יותר, מלא יותר, חי ושופע שפות באופן מיידי להפוך שפות סקסי, מקסים ומלאות. ליפ שמנמן גלוס * להתמודד עם יבש ומתקלף שפות, שעזבתי שפות משיי חלק. מקלף שפות ומלחלח שפות. מבהיר שפתיים צבע ושפות קווים, מפחית שפתיים יובש, ומגן על שפות. *אפקט לחות * המוצר מכיל לחות גורמים כדי לספק מספיק תזונה ולחות לשפות, בתקיפות לנעול לחות, ולהפוך שפות חלק ורך. *קל ליישום הוא גלוס נועד עם רול-על המוליך. לא דביק מרקם הוא קל ליישום. זה מאוד בקלות מתפשט שכבה דקה ואפילו על השפתיים. מתנה נהדרת * גלוס לחות ושמנמן של גביש טבעי מהווה רעיון נהדר למתנה לימי הולדת, ימי נישואין, יום האם, יום האב, חג ההודיה, חג המולד ועוד. חדש שינין טבעי קריסטל לחות גלוס שפות מתפיחה, רול על גלוס, גלוס סט, שמנמני גלוס, שינין טבעי קריסטל גלוס, גליטר גלוס תכונות : 1. ליצור את התייבשות, סקסי ובאופן טבעי שמנמן מחפש שפות בשניות. עוזר מימה השפות ולהפחית את אובדן של לחות, נותן את שפות מראה בריא. משלב טבעי ומתקדם שפתיים מתפיחה מרכיבים, שאינו דביק נוסחה שומר שפות מחפש מלא יותר ועסיסי עבור שעות. מפרט : שם : מבריק טבעי קריסטל גלוס תוכן נטו : 26 גרם צורת מוצר : נוזל חיי מדף : 3 שנים צבע שש קריסטל צבעים יעילות : לחות, תיקון קווים דקים על שפות, להפוך שפות מלא יותר ומבריק יותר.

מאפיינים מוצהרים

Name:
Shinyne Natural Crystal Lip Gloss
Net Content:
26g
Product Form:
Liquid
Shelf Life:
3 Years
Color:Six Crystal Colors:
Efficacy:
Moisturize, repair fine lines on lips, make lips fuller and more shiny.
Package Includes:
1/2/3/6/12pcs * Shinyne Natural Crystal Moisturizing Lush Lip Gloss(Color Random):
Note:
1.Please Contact us at any time if you have any questions, we will give you the most satisfactory solution within 24 hours.:
2.If there is any problem with the package, we will give a full refund, please don't worry, you can always contact us through buyer message.:

ההצעות הטובות ביותר