• חדש
פולונטו עצלן כפול צבע צלליות מקל 5 צבעים טבעי שיפוע מט צלליות שני טון עמיד למים לאורך זמן צלליות

פולונטו עצלן כפול צבע צלליות מקל 5 צבעים טבעי שיפוע מט צלליות שני טון עמיד למים לאורך זמן צלליות

Rating 
ILS 2.99

כמות
במלאי

פשוט להחיל אותו למקום שבו אתה צריך לפצות, ואתה יכול ליצור את האיפור הרצוי זה מאוד פשוט ונוח, אפילו טירון יכול בקלות להפעיל אותו. *עמיד למים וארוך טווח איפור טבעי, לאחר יישום, זה יכול להיות מאוחסן במשך זמן רב. גם אם אתה מזיע, אתה יכול לשמור על איפור עיניים עמיד ויפה. *רך וחלק את מרקם הוא רך וחלק, אשר יכול להיות מיושם באופן שווה על עור, וזה יכול גם חליפת שלך שונה שמלת סגנונות כדי שחרור אישיות שלך. מתאים לאירועים שונים, אנו מספקים מגוון רחב של צבעים, מפני חם גווני אדמה כדי בהיר אדום ואפרסק. בין אם אתם מחפשים מראה איפור יומיומי טבעי או מראה איפור ערב מפואר, ניתן להשיג בקלות מקלות צלליות אלה. *מושלם מתנות * זה מבריק שיפוע צלליות מקל, בשישה שילובי צבעים, הוא מתנה גדולה עבור נקבה קרובי משפחה וחברים. האריזה קטנה וחמודה, קלה לנשיאה, גם אם אתה יוצא, אתה תמיד יכול לגעת באיפור שלך. תכונה : שים לב : אביזרים אחרים אינם כלולים.5 גרםצבע : 07 # פנטזיה סגול,08 # מעושן אפר,09 # מוקה חום,10 # עלה אבקה,11 # מאדים זהבחום, תכונה : 1. רק לסחוב את צלליות מקל, זה צלליות מקל יש 6 גוונים שונים לבחירה, רק אחד ברז, זה יכול לספק כיסוי מדהים! ליצור להפליא סקסי ומקסים עין איפור ללא מאמץ!2. הנוסחה העמידה למים ועמידה למים יכולה לשמור על איפור עיניים יפה עד 8 שעות של זמן לבישה, ללא קמטים או דהייה.

מאפיינים מוצהרים

2.5g:
Color:
07 # Fantasy purple,08 # Smoked Ash,09 # Mocha Brown,10 # Rose Powder,11 # Mars Goldbrown,
Feature:
1. Just swipe the eye shadow stick, this eye shadow stick has 6 different shades to choose from, just one tap, it can provide amazing coverage! Create amazingly sexy and charming eye makeup effortlessly!:
2. The waterproof and waterproof formula can maintain beautiful eye makeup for up to 8 hours of wearing time, without wrinkles or fading.:
3. Easy to use, with this two-color stick, you can easily achieve natural eye makeup.:
4. Suitable for various occasions, we provide a variety of colors, from warm earth tones to bright red and peach. Whether you are looking for a natural daily makeup look or a grand evening makeup look, these eyeshadow sticks can be easily achieved.:
How to use:
1. Use the main color to apply along the root of the eyelashes, and apply from the corner of the eye from back to front.:
2. After applying 2-3 times to the corner of the eye, use your fingers to lightly blend the eyeshadow, and naturally interpret the gradient eyeshadow:
Comment:
1. Manual measurement tolerance is 2-5g. Please don't mind your replacement.:
2. Due to the differences between different monitors, the image may not reflect the actual color of the item. thank you very much!:
3. SKU color is product color:
Package Included:
1 *eye shadow stick :

ההצעות הטובות ביותר