• חדש
קומיקס קעקועים, איפור 2 יחידות גוף כתמי צלקת מכסים קרם הוכחת מים שני צבעים מכסים קונסילר קונסילר שימוש

קומיקס קעקועים, איפור 2 יחידות גוף כתמי צלקת מכסים קרם הוכחת מים שני צבעים מכסים קונסילר קונסילר שימוש

Rating 
ILS 1.00

כמות
במלאי

【קל לשימוש】 קונסילר קעקועים זה מתקדם, אך הוא לא מסובך לשימוש על פי שיטת ההתאמה של גוון העור שלך, ערבב את כמות הצבעים האור והכהים כדי להשיג כיסוי עור מושלם. זה יכול לשמש לתיקון צבע של כל הפנים או הגוף ומבטיח יתרות טובות. 【כיסוי מלא】 קונסילר קעקועים יכול לכסות את אובדן האור של פיגמנטציה, חבורות וכו '. קונסילר קעקועים יכול לספק כיסוי מושלם אפילו על שכבה דקה, לכסות את הנקודות, הצלקות, סימני הלידה והקעקועים שלך ולהחזיר את הביטחון שלך. Set Set Concealer קעקועים בשני צבעים】 לתוצאות הטובות ביותר, אתה יכול להשתמש בקונסילר קעקועים בעירום עמוק וקונסילר קעקועים עירום בהיר בנפרד, או לערבב את שני הצבעים לכיסוי צלקות/קעקועים/סימני לידה באופן שווה. (אנא פרוס בחופשיות חלק סביר של קונסילר בהתאם לצבע העור שלך בפועל). ניתן להתאים יותר מ -30 גווני עור. 【תואם את צבע העור】 המרכיב לחות של הקונסילר שומר על העור חלקלק ונוח, המרקם עדין וקליל, ובעל משיכות טובה, ללא הצטברות, ללא סדקים, אין קמטים, ללא אבקה ונראה טבעי. הוא אטום למים ועמיד בפני זיעה, כך שאתה לא צריך לדאוג לדעוך אפילו בקיץ. 【שימושים רחבים】 ניתן להשתמש בכתמים קונסילר לכיסוי כתמים כהים, צלקות וכל סימנים לא רצויים אחרים בגופך. מתאים מאוד לפעילויות יומיומיות או לאירועים מיוחדים. 【קל לשימוש】 קונסילר קעקועים זה מתקדם, אך הוא לא מסובך לשימוש. על פי שיטת ההתאמה של גוון העור שלך, ערבב את כמות הצבעים האור והכהים כדי להשיג כיסוי עור מושלם. זה יכול לשמש לתיקון צבע של כל הפנים או הגוף ומבטיח יתרות טובות. 【כיסוי מלא】 קונסילר קעקועים יכול לכסות את אובדן האור של פיגמנטציה, חבורות וכו '. קונסילר קעקועים יכול לספק כיסוי מושלם אפילו על שכבה דקה, לכסות את הנקודות, הצלקות, סימני הלידה והקעקועים שלך ולהחזיר את הביטחון שלך. Set Set Concealer קעקועים בשני צבעים】 לתוצאות הטובות ביותר, אתה יכול להשתמש בקונסילר קעקועים בעירום עמוק וקונסילר קעקועים עירום בהיר בנפרד, או לערבב את שני הצבעים לכיסוי צלקות/קעקועים/סימני לידה באופן שווה. (אנא פרוס בחופשיות חלק סביר של קונסילר בהתאם לצבע העור שלך בפועל). ניתן להתאים יותר מ -30 גווני עור. 【תואם את צבע העור】 המרכיב לחות של הקונסילר שומר על העור חלקלק ונוח, המרקם עדין וקליל, ובעל משיכות טובה, ללא הצטברות, ללא סדקים, אין קמטים, ללא אבקה ונראה טבעי.

מאפיינים מוצהרים

Condition:
100% Brand New
Item Type:
Tattoo Concealer
Net Content:
Dark Color Cream
How to Use:
Take an appropriate amount of light and dark cream, mix the colors evenly, use your fingertips to gently push open to cover the blemishes, and lightly coat the edges for natural transition.
Applicable Skin Type:
Suitable for a variety of skin types
Removal Method:
Use cleansing oil or makeup remover to remove.
Note:
1. Please avoid direct contact with eyes. If you find any discomfort or allergic reactions, stop using it immediately.:
2. Keep out of reaches of infants and young children.:
3. Please don't use it directly on the skin, mix the color first, the color may not be mixed well at the first time, please repeat the mix with a small amount.:
4. Due to transportation reasons, the surface of the cream is not flat after opening the lid.:
Package List:
1 x Dark Color Concealer:
1 x Light Color Concealer:
1 x Color Mixing Stick:
1 x Color Mixing Empty Bottle:

ההצעות הטובות ביותר