• חדש
304 מפלדת אל חלד יניקה כוס יניקה מתלה, 9.8 x 6.7 אינץ 'מחזיק אחסון, מארגן מדף, תפאורה לחדר אמבטיה, 304 אחסון כוס

304 מפלדת אל חלד יניקה כוס יניקה מתלה, 9.8 x 6.7 אינץ 'מחזיק אחסון, מארגן מדף, תפאורה לחדר אמבטיה, 304 אחסון כוס

Rating 
ILS 26.59

כמות
במלאי

קצה חלק, לא יפגע בידיים שלך, זה לא רק מתלה לאחסון אלא גם עיצוב אמבטיה נחמד עשוי מחומר נירוסטה באיכות גבוהה, אמין, קל לניקוי ועמיד בשימוש 10 יחידות עופות כוס שתייה עופות קערת שתייה אוטומטית שתייה. המראה היפהפה מתאים באופן מושלם עם מזרקת האמבטיה שלך לעוף ויונה. יכולת מיסב טובה, יכולה לאחסן מוצרי טיפוח עור שונים, מה שהופך את חדר האמבטיה למסודר ומסודר. לא קל להתעוות, עמיד בפני קורוזיה, עמיד ללבוש ולא קל להיפגע. קצה חלק, לא יפגע בידיים שלך, זה לא רק מתלה לאחסון אלא גם עיצוב אמבטיה נחמד. עשוי מחומר נירוסטה באיכות גבוהה, אמין, קל לניקוי ועמיד בשימוש 10 יחידות עופות כוס שתייה עופות קערת שתייה אוטומטית שתייה. המראה היפהפה מתאים באופן מושלם עם מזרקת האמבטיה שלך לעוף ויונה. יכולת מיסב טובה, יכולה לאחסן מוצרי טיפוח עור שונים, מה שהופך את חדר האמבטיה למסודר ומסודר. לא קל להתעוות, עמיד בפני קורוזיה, עמיד ללבוש ולא קל להיפגע. מפרט : מצב : 100% מותג חדש חומר : 304 פלדה אל חלד : בערך.7 רשימת שיתוף : 1*אחסון Rack Note : 1. אנא אפשר שגיאה בגודל 0-1 אינץ 'עקב מדידה ידנית. תודה על ההבנה שלך . המסכים אינם מכוילים זהים, צבע הפריט המוצג בתמונות עשוי להראות מעט שונה מהאובייקט האמיתי.

מאפיינים מוצהרים

Condition:
100% Brand New
Material:
304 Stainless Steel
Size:
Approx. 25*17 cm / 9.8*6.7 in
Package list:
1 * Storage Rack:
Note:
1. Please allow 0-1 inch error due to manual measurement. Thanks for your understanding.:
2. Monitors are not calibrated same, item color displayed in photos may be showing slightly different from the real object. Please take the real one as standard.:
3. Do not use organic solvents and corrosive materials, so as not to damage the surface of the product to affect the glossiness. :

ההצעות הטובות ביותר