• חדש
אומון תופס סורגים לחדר אמבטיה, בר תפיסת כרום מלוטש, רכבת יד בטיחותית לתפוס אמבטיה, אחיזת תמיכה באסלה נגד

אומון תופס סורגים לחדר אמבטיה, בר תפיסת כרום מלוטש, רכבת יד בטיחותית לתפוס אמבטיה, אחיזת תמיכה באסלה נגד

Rating 
ILS 3.33

כמות
במלאי

יציב ובטיחות : עשוי מחומר ABS וצינור פנימי נירוסטה, מוט התפיסה הזה עם חוזק יוצא מן הכלל יכול לתמוך בעד 300 ק"ג וניתן להתקין אותו בחדר אמבטיה, בשירותים, בצד של קיר אמבטיה ובכל מקום שתרצו בר אחיזה במקלחת. סרגל התפיסה שלנו עמיד בפני מעטפת ניילון וחלקיקים אנטי-החלקה שלנו, עמיד בפני מעטפת חוזק ועמידה בחלקיקים נגד החלקה, הוא עמיד מאוד בלבוש ולא החלקה. בהשוואה למתכת נפוצה, זה מרגיש חם ונוח יותר בחורף. בר אחיזה במקלחת. קל להתקנה : על קירות האמבטיה, במיוחד לאישה בהריון, קשישה, מוגבלות, לאחר ניתוח או אנשי ניידות מושפעים, מונעים מהם להחליק או ליפול. עוזר טואלט : בר תפיסת שירותים זה אידיאלי לקשישים, נכים, ואלה שחוזרים מניתוח לעצמאות, ביטחון ובטיחות בחדר האמבטיה. רב -תפקוד : השתמש בברים אחיזים בטיחותיים בחדר האמבטיה, במטבח, לאורך מדרגות או בחדר הכביסה למניעת נפילות נוספת, במיוחד לנכות, קשישות, נשים בהריון וילדים. לא רק למרוח לשימוש כבר תפיסת מקלחת אמבטיה, אלא גם יכול להחזיק בגדים, מגבת וכו 'וחסונים ובטיחות : מיוצר מחומר ABS וצינור פנימי נירוסטה, סרגל אחיזה זה עם חוזק יוצא מן הכלל יכול לתמוך עד 300 ק"ג ויכול להיות יכול להיות מותקן בחדר אמבטיה, בשירותים, בצד של קיר אמבטיה ובכל מקום שתרצו. בר אחיזה במקלחת. סרגל התפיסה שלנו עמיד בפני מעטפת ניילון וחלקיקים אנטי-החלקה שלנו, עמיד בפני מעטפת חוזק ועמידה בחלקיקים נגד החלקה, הוא עמיד מאוד בלבוש ולא החלקה. בהשוואה למתכת נפוצה, זה מרגיש חם ונוח יותר בחורף. בר אחיזה במקלחת. קל להתקנה : על קירות האמבטיה, במיוחד לאישה בהריון, קשישה, מוגבלות, לאחר ניתוח או אנשי ניידות מושפעים, מונעים מהם להחליק או ליפול.

מאפיינים מוצהרים

Material:
Stainless Steel
Size:
38Cm , 48Cm , 58Cm , 68Cm
Package Included:
1X Bath Grab Rails:
Notes:
Due to Manual Measurement, Please Allow a Small Amount of Error:
Due to the Settings of the Monitor and the Definition of Monitor Pixels, the Actual Color of the Product May Be Slightly Different:
Good Products Also Need Your, to Ensure That the Products Are Smooth and Clean, It is Recommended to Clean Them Regularly.:
There Are Many Good Products in Our Store, You Are Welcome to Enter the Store to Choose:
If You Have Any Questions, Please Contact Us :

ההצעות הטובות ביותר