• חדש
סופר סופג אמבטיה מחצלת מהיר ייבוש אמבטיה שטיח החלקה רך נוחיות דיאטומיט כדור הארץ רחיץ מיקרופייבר מקלחת כיור אמבטיה

סופר סופג אמבטיה מחצלת מהיר ייבוש אמבטיה שטיח החלקה רך נוחיות דיאטומיט כדור הארץ רחיץ מיקרופייבר מקלחת כיור אמבטיה

Rating 
ILS 79.00

כמות
במלאי

חומר גלם דיאטומיט : מחצלת אמבטיה דיאטומיט עשויה מדיאטומים כחומרי גלם הכוללים ספיחה סופר ויכולת ייבוש מהירה לשמור על הרגליים או רצפה יבש ונקי, אתה יכול לראות את סימני מים להיעלם בתוך 1 דקות. * ספיגת מים וייבוש מהיר* : ספיגת מים חזקה, חדירת מים מהירה, ללא הצטברות מים. זה יכול לספוג במהירות מים. שמור על הרצפה נקייה ויבשה כדי לשמור על הבית שלך נוח ונקי. *החלקה חזקה : שטיח הרצפה נגד החלקה עשוי מגומי + בוץ דיאטום, שמתייבש מהר יותר מאשר שטיחי רצפה רגילים. החלקה גומי תחתון אוחז באופן מאובטח עבור הוסיף בטיחות ויציבות. *קל לניקוי* : יבש במהירות עם ספיגת מים. בעת הניקוי צריך רק לשטוף את ראש המקלחת ולנקות בעזרת מברשת או ספוג, מה שחוסך זמן ומאמץ. *מגוון רחב של תרחישי שימוש* : דיאטום בוץ אמבטיה שטיח הוא מתאים לחדרי אמבטיה, כיורים, מטבחים, חדרי כביסה, חדרי מגורים, חדרי שינה, כניסות, וכו'. שימוש זה אמבטיה שטיח ובסביבת הבית שלך כמו יהירות מחצלת, כביסה חדר מחצלת, מטבח מחצלת, או לחיות מחמד קערת מפית. החדש אמבטיה סופג ומהיר ייבוש שטיח רצפת מחצלת לבית, החלקה רצפת מחצלות בבית כניסה חדרי אמבטיה, דיאטום בוץ רצפת מחצלת סופג רגל מחצלת החלקה מהיר ייבוש שטיח אסלת דלת שטיח אמבטיה דלת מחצלת תכונות : ספיגת מים חזקה ומהיר מים חדירה, כך שלך מטבח וחדר אמבטיה כבר לא להיות פגום על ידי מים! זה יכול להיות מסולסל כרצונו, וזה הוא נוח לאחסון, מה שהופך את בית נקי, חם ונוח. את גומי בתחתית יש החלקה מרקם, זה לא קל להחליק ובטוח.

מאפיינים מוצהרים

Product name:
Diatom Cushion Mat for Bathroom
Material:
Diatom mud+rubber bottom
Style:
Rectangle
Color:
blue, gray, pink, red, green, purple, black, rose gold, cyan
Size:
40*60cm/15.75*23.62in,45*70cm/17.72*27.56in,50*80cm/19.69*31.5in,60*90cm/23.62*35.43in
Scope of application:
bathroom, kitchen, bedroom and other scenarios
Package content:
Diatom mud absorbent floor mat × 1 :
Notice:
1.Due to the delivery needs, Please don't worry if you find curling problems when you receive the goods, just roll it in the reverse direction and lay it flat, then leave it for a period of time. Or wash it with a washing machine once before use to restore the original condition immediately. :
2.Please don't use a hard brush to wash the floor mat vigorously to prevent damaging the surface fibers of the floor mat.oom mat. :

ההצעות הטובות ביותר