• חדש
OLIMY 2 PCS מקלחת פינתית קיר קאדי קיר רכוב על מארגן מארגן אמבטיה עם ווים, מדף פינתי חזק קיר יניקה הר הר הר

OLIMY 2 PCS מקלחת פינתית קיר קאדי קיר רכוב על מארגן מארגן אמבטיה עם ווים, מדף פינתי חזק קיר יניקה הר הר הר

Rating 
ILS 2.67

כמות
במלאי

מְיוֹבָּא אחסון -מארגן זה מושלם בכל כך הרבה חדרים בבית; נסה את זה בתוך ארונות אמבטיה או מתחת לכיור ואפילו במטבח שלך, מזווה, מקרר, חדר מלאכה, חדר תחביב, כביסה או חדר שירות או מוסך כדי למקסם את שטח האחסון שלך. מדף קיר זה הופך את השטח המבוזבז לאזור אחסון מרווח. קווים פשוטים ונקיים בשילוב, המדף הזה ייתן גם מגע של אלגנטי לחדר האמבטיה שלך!. דירה חיונית נסה זאת בתוך ארונות אמבטיה או מתחת לכיור ואפילו במטבח שלך, מזווה, מקרר, חדר מלאכה, חדר תחביבים, כביסה או חדר שירות או מוסך כדי למקסם את שטח האחסון שלך. מדף קיר זה הופך את השטח המבוזבז לאזור אחסון מרווח. קווים פשוטים ונקיים בשילוב, המדף הזה ייתן גם מגע של אלגנטי לחדר האמבטיה שלך!. דירה חיונית וקלה - מדף אמבטיה זה הוא הפיתרון המושלם לדירה ומעונות עם שטח מוגבל, ניתן למקם במטבח, בשירותים ובכל מקום שתרצו לשים. לקשט את הבית שלך עם תכונה חדשנית -המראה החמוד של המדף מתאים לרוב חדרי האמבטיה מסוגים וישמור אותך עליז בזמן המקלחת. בשימוש נרחב לכלי אחסון מטבח ולכלי בית. M I astatorage מארגן פינת מקלחת מקלחת מדף אמבטיה עם ווים 2 pcsproduct נקודת מכירה : שמור על חדר האמבטיה והשירותים מסודרים ונקיים מכל אותם סבון, שמפו ומוצרי טיפוח אורזים את דרכך פנימה. מדף האמבטיה שלנו יכול לשאת עד 30 קילוגרמים רוב מוצרי האמבטיה. 2 ווים יכולים להחזיק, מגבת, ספוג, מברשת ועוד. קאדי מקלחת זה מתאים רק לפינה של 90 מעלות. הדביקות של חזקה, אל תדאוג לסל האמבטיה שנע בקלות.

מאפיינים מוצהרים

Material:
Size:
L(23.3 × 23.3 × 7cm),S(22× 22 × 7cm)
Product include:
2 × Corner Shower Caddy:
4 × s:
corner rack freestanding organizer shelf tripod bathroom double-layer cosmetics shelf used for bathroom vanity or cabinet storing corner shelf tripod no drilling wall mounted shower corner rack for bathroom toilet wall shower shelf basket with suction cup hanging storage tripod for bathroom toilet kitchen:
Dear Buyer:
This product is usually delivered within 7-15 days and returned unconditionally within 30 days. If you have any questions, please let us know, thanks!
If you don't know what gift to give to your girlfriend, friend, lover, classmate teacher, girl, you can search our brand to find it, if you give it to someone as a gift, please contact me and I will ship it to you in gift packaging. :

ההצעות הטובות ביותר