• חדש
מברשת טואלט מברשת אסלה מברשת ניקוי טואלט מברשת 10 יחידות להחלפה ניתנת להחלפה חד פעמית ראש מברשת

מברשת טואלט מברשת אסלה מברשת ניקוי טואלט מברשת 10 יחידות להחלפה ניתנת להחלפה חד פעמית ראש מברשת

Rating 
ILS 29.00

כמות
במלאי

*הגנה על הסביבה : השרביט עשוי מחומרים פלסטיים ידידותיים לסביבה וחסרי טעם וחומרים פלסטיים PP, והמילוי הוא ספוג לא ארוג חד פעמי *החבילה כוללת : ציוד ניקוי כולל מקל אסלה אחד, מיכל אחסון אחד ו -10 ראשי החלפת שירותים חד פעמיים. *ספוג חד פעמי : ראש המילוי של רפידות מברשת האסלה הללו תקוע על האסלה, שניתן לשטוף, לקרצף ולנקות אותו, ונפלט בקלות לזרוק לפח האשפה. *ניקוי עמוק : ניתן לנקות ולנקז את ראש הספוג העגול ולנקז מתחת לקצה הקערה הקשה להגיע לניקוי עמוק ומהיר יותר כדי להסיר כתמי חלודה, סידן וסיד. *קל להתקנה : קל להתקנה, אין צורך לקדוח, ניתן למקם ישירות על הקרקע או ללא זכר של דבק, ניתן להתקין על קיר האמבטיה. *הגנה על הסביבה : השרביט עשוי מחומרים פלסטיים ידידותיים לסביבה וחסרי טעם וחומרים פלסטיים PP, והמילוי הוא ספוג לא ארוג חד פעמי. *החבילה כוללת : ציוד ניקוי כולל מקל אסלה אחד, מיכל אחסון אחד ו -10 ראשי החלפת שירותים חד פעמיים. *ספוג חד פעמי : ראש המילוי של רפידות מברשת האסלה הללו תקוע על האסלה, שניתן לשטוף, לקרצף ולנקות אותו, ונפלט בקלות לזרוק לפח האשפה. *ניקוי עמוק : ניתן לנקות ולנקז את ראש הספוג העגול ולנקז מתחת לקצה הקערה הקשה להגיע לניקוי עמוק ומהיר יותר כדי להסיר כתמי חלודה, סידן וסיד. *קל להתקנה : קל להתקנה, אין צורך לקדוח, ניתן למקם ישירות על הקרקע או ללא זכר של דבק, ניתן להתקין על קיר האמבטיה.

מאפיינים מוצהרים

Material:
PP / ABS / TPR / Sponge non-woven fabric / Curing detergent
Size :
base 152 * 11 * 17cm / 59.84 * 4.33 * 6.69in, handle length 40cm / 15.75in
Weight:
about 400g
packing list:
1 x base:
1 x handle:
1 x adhesive:
10 X brush:
note:
1. Due to the difference of light and screen, the actual color of the item may be slightly different from the color in the picture.:
2. Due to manual measurement, please allow a tolerance of 0.1-2cm.:
Note:
*Due to the difference between different monitors, the pictures may not reflect the actual color of the item.:
*Compare the detail sizes with yours, please allow 1-3cm error, due to manual measurement. Thanks for your understandings.:
After-sales service:
If you have any questions, please send us an email, we will reply to you within 24 hours and provide you with the best solution. :

ההצעות הטובות ביותר