• חדש
QLSJ כוס כוס אמבטיה מפלסטיק חלבית, עבור משטחי יהירות אמבטיה, נהדר גם כמו מחזיק עט עפר ומחזיק מברשת

QLSJ כוס כוס אמבטיה מפלסטיק חלבית, עבור משטחי יהירות אמבטיה, נהדר גם כמו מחזיק עט עפר ומחזיק מברשת

Rating 
ILS 2.33

כמות
במלאי

התאמה מושלמת לחדר האמבטיה שלך : כוס צחצוח שיניים עם עיצוב פשוט ונקי מתאים לכל נושא צבע בחדר האמבטיה שלך וכל נושאי עיצוב הבית והמשרד שלך רב-שימוש : הבנייה האפקטיבית מאפשרת לך לשמר את מברשות השיניים שלך, משחת שיניים, מברשות איפור, עטים ופריטים שונים; אחרי הכל, אתה הבעלים החדש. גודל מושלם : כוס : 10x9 ס"מ (4x3.5 אינץ ') ויכול להחזיק 10 גרם. קל לניקוי : בטוח לשימושים יומיומיים וקל לניקוי, פשוט לשטוף ולנגב בעזרת מטלית רכה. זה הכניס סביבה נקייה לפעם הבאה שתשתמש בהם. שירות הלקוחות הטוב ביותר : שביעות הרצון שלך היא מטרת השירות שלנו. אם אינך מרוצה לחלוטין, לאחר קבלת המוצר שלך, מכל סיבה שהיא, אתה יכול ליצור איתנו קשר. כוס QLSJ רב -פונקציונלית : העיצוב המודרני תואם את עיצוב האמבטיה המגוון, יכול להעניק לחדר האמבטיה או למטבח שלך נגיעה של גלישה אלגנטית ואצילית. סוג : Tumbler Specification : חומר : אריזת הפלסטיק כוללת : כוס כוס x2note : תהליך הייצור של מוצרי קרמיקה הוא מסובך מאוד, יש להתמודד עם תהליך הייצור ביד (ציור, מדבקות וכו '), אנא אל תהססו ליצור איתנו קשר, אם היו היו כל בעיה במוצר או בשירות, ננסה כמיטב יכולתנו לעזור לך.

מאפיינים מוצהרים

Material:
Plastic
packaging Includes:
 
Tumbler Cup X2:
note:
Ceramic Products Manufacturing Process Is Very Complicated,Production Process Must Be Deal With By Hand (Painting,Decals,Etc.),:
Please Don't Hesitate To Contact Us,If There Were Any Problem With Product Or Service,We Will Try Our Best To Help you.:

ההצעות הטובות ביותר