• חדש
טוזו בטוח מנעול תיבה, קיר רכוב בטוח חסון מפתח כספת, אלומיניום סגסוגת עבור דלת בית

טוזו בטוח מנעול תיבה, קיר רכוב בטוח חסון מפתח כספת, אלומיניום סגסוגת עבור דלת בית

Rating 
ILS 30.10

כמות
במלאי

יישום רחב, את מפתח שילוב תיבת מיועד לשימוש פנימי וחיצוני מתאים חירום כניסות, בתי נופש, טיפול לחיות מחמד אחרים מפתח אחסון קופסות. הוא מותקן על הקיר וניתן להתקין אותו לצמיתות. את שילוב מנעול תיבת הוא עשוי חוזק גבוה אלומיניום סגסוגת גוף, עמיד, תריס דלת יכול להגן על סיסמא צלחת מפני נזק. תיבת נעילת אבטחה גבוהה, הגדר סיסמה משלך בת 4 ספרות למימוש נוחות ללא מפתח; מציע אפשרות של עד 10,000 שילובי סיסמאות לשיפור האבטחה. פעולה פשוטה, מנעול תיבת שילוב מראש, 0-0-0-0 פתוח.אתה יכול בקלות לאפס את המספר המועדף עליך כסיסמה. קיבולת גדולה, את משודרג לאיפוס מגורים שילוב מפתח מנעול תיבת מגדיל את שטח אחסון פנימי יכול להחזיק מרובה מפתחות או כרטיסי בנק, מזהה כרטיסי וכמה מיוחד רכב מפתחות באותו זמן. תיבת נעילת אבטחה גבוהה, הגדר סיסמה משלך בת 4 ספרות למימוש נוחות ללא מפתח; מציע אפשרות של עד 10,000 שילובי סיסמאות לשיפור האבטחה. קיבולת גדולה, את משודרג לאיפוס מגורים שילוב מפתח מנעול תיבת מגדיל את שטח אחסון פנימי יכול להחזיק מרובה מפתחות או כרטיסי בנק, מזהה כרטיסי וכמה מיוחד רכב מפתחות באותו זמן. יישום רחב, את מפתח שילוב תיבת מיועד לשימוש פנימי וחיצוני. מתאים חירום כניסות, בתי נופש, טיפול לחיות מחמד אחרים מפתח אחסון קופסות. הוא מותקן על הקיר וניתן להתקין אותו לצמיתות. את שילוב מנעול תיבת הוא עשוי חוזק גבוה אלומיניום סגסוגת גוף, עמיד, תריס דלת יכול להגן על סיסמא צלחת מפני נזק.

מאפיינים מוצהרים

Condition:
100% Brand New
Item Type:
Key Lock Box
Material:
Aluminum alloy
Color:
Black Gray
Features:
1. Exquisite workmanship, metal lock body:
2. Metal codes wheel, safe and reliable:
3. Wonderful key storage space:
This key lock has a large storage space and can safely store multiple keys or access control cards at your door, making it an wonderful choice for key storage.
Description:
This product is designed for emergency unlocking and password hiding. Once you forget the digital password, you can unlock the lock box with the emergency key:
Package List:
1 x Set of Key Storage Wall - Mounted Box:
4 x Screw:
4 x Expansion Screw Bag:
1 x Instruction Manual:

ההצעות הטובות ביותר