• חדש
Blingdeals נשים נערות נוער דקיקות ספורט נושם חזיית חזה ללא חזיית יוגה חזיית יוגה מרופדת

Blingdeals נשים נערות נוער דקיקות ספורט נושם חזיית חזה ללא חזיית יוגה חזיית יוגה מרופדת

Rating 
ILS 1.67

כמות
במלאי

חזיית הספורט היא נוחות חלקה , אלסטית, רכה ונושמת, מעלית חוט חוט לא מעצבנת את עורך חזייה מזדמנת, מגזרת מיוחדת מדגישה את הסגנון המותאם אישית שלך. עיצוב רצועה יכול לעזור לך להפחית את הלחץ להתאים את ההידוק לתמיכה בשד טוב יותר. תפרים שטוחים ותפרים עדינים אינם צובטים על עור שיכולים לחסל כניסה על עורכם ולמנוע סימונים. מתאים לספורט, כושר כושר, אימון, ריצה, יוגה, ללבוש יומיומי וגם יכול לשלב לישון בלילה. חזיית הספורט היא נוחות חלקה , אלסטית, רכה ונושמת, מעלית חוט חוט לא מעצבנת את עורך. חזייה מזדמנת, מגזרת מיוחדת מדגישה את הסגנון המותאם אישית שלך. עיצוב רצועה יכול לעזור לך להפחית את הלחץ להתאים את ההידוק לתמיכה בשד טוב יותר. תפרים שטוחים ותפרים עדינים אינם צובטים על עור שיכולים לחסל כניסה על עורכם ולמנוע סימונים. מתאים לספורט, כושר כושר, אימון, ריצה, יוגה, ללבוש יומיומי וגם יכול לשלב לישון בלילה. חזיית חזייה קרוס -גב לנשים יוגה ספורט ספורט חזייה חזיית חזיית ספורט חזיית ספורט חזיית אימון גבוה חזיית חזיית חזייה מובילה : 100% חדש לגמרי ואיכותי חזיית הספורט היא נוחות חלקות , אלסטיות, רכות ונושמות, מעליות חזה, לא מעצבן את עורך. חזייה מזדמנת, מגזרת מיוחדת מדגישה את הסגנון המותאם אישית שלך. עיצוב רצועה יכול לעזור לך להפחית את הלחץ להתאים את ההידוק לתמיכה בשד טוב יותר.

מאפיינים מוצהרים

Material:
Nylon
Size:
One size (suitable for 80-125 kg)
uantity:
1 pc
Note:
1.Asian people size is 1 or 2 sizes smaller than European and American.If you prefer comfy, we suggest you to order one size up than you normally wear :
2.As different measuring methods,it will occur 1-3 cm deviation about the items,please ensure that it is okay for you before ordering.:
3.Because of different monitors and lamplight,the picture may not reflect the actual color of the item,really thank you for your kind understanding! :
Package includes:
1 x Bra(without retail package) :

ההצעות הטובות ביותר