• חדש
גלגל פעילות גופנית חתול, הפוך את בריאות החתול המקורה שלך - קל להרכבה, ציוד אימונים בטוח ויעיל לירידה

גלגל פעילות גופנית חתול, הפוך את בריאות החתול המקורה שלך - קל להרכבה, ציוד אימונים בטוח ויעיל לירידה

Rating 
ILS 2.00

כמות
במלאי

1 תרגיל בריא Quime QUANCAT אימון גלגל עיצוב יכולת החתול שלך להתכופף ולמתח מספקות שעות של בידור ופעילות גופנית תוך הפחתת נזקי ריהוט פוטנציאליים. גלגל ריצת החתול מורכב מבסיס רחב וגלגלים עגולים גדולים. גלגל ההליכון יציב מצוין מבטיח את הבטיחות במשחק החתול שלך!. חומר גלגל הליכון של הליכון גלגל הריצה לחתול עשוי מחומר מעץ MDF, עם מסלול פוליפרופילן, לא רעיל וחסר ריח. הרירית הפנימית של גלגל התרגיל של החתול משתמשת בשמיכת כפות חתול להחלפה שקל לניקוי, ומאפשרת לחתול שלך לצחצח את כפותיו בכל מקום שהוא נע. גלגל התרגיל עם גלגל ההליכון Roaseï¼ncat נמוך גלגל הגלגלים בגומי TPE שנבחרו, יכולת הנשיאה מוגברת, העמידות משופרת והרעש נמוך. גלגל ריצת חתול צליל המדידה במהלך השימוש הוא פחות מ -60 דציבלים, גם אם החתול שלך מתאמן בלילה, גלגל החתול הזה לא יפריע לשינה שלך. גודל גלגל ריצה של גלגל גלגל גלגל גלגל אימון מצויד במכשיר נעילה, CAT יכול לרוץ בצורה בטוחה יותר ובטוחה. גודל גלגל החתול של החתול M הוא קוטר פנימי של 90 ס"מ ומתאים לחתולים במשקל פחות מ- 7 ק"ג. גודל גלגל הליכון של החתול הוא קוטר פנימי של 107 ס"מ והוא מושלם לחתולים במשקל 9 ק"ג או פחות. (אנו ממליצים לבחור בגודל המבוסס על שטח הבית שלך ומשקל החתול שלך!). בשל ההבדלים באישיותם של חתולים ותנוחות פעילות גופנית, השפעות השימוש עשויות להשתנות. גלגל התרגיל של חתול הוא מוצר ספורט, במהלך אימוני חתולים, מומלץ לספק סיוע והדרכה כך שחיית המחמד תוכל ללמוד להשתמש בה בהקדם האפשרי!. תרגיל בריא Quime QUANCAT אימון גלגל עיצוב יכולת החתול שלך להתכופף ולמתח מספקות שעות של בידור ופעילות גופנית תוך הפחתת נזקי ריהוט פוטנציאליים. גלגל ריצת החתול מורכב מבסיס רחב וגלגלים עגולים גדולים. גלגל ההליכון יציב מצוין מבטיח את הבטיחות במשחק החתול שלך!. חומר גלגל הליכון של הליכון גלגל הריצה לחתול עשוי מחומר מעץ MDF, עם מסלול פוליפרופילן, לא רעיל וחסר ריח. הרירית הפנימית של גלגל התרגיל של החתול משתמשת בשמיכת כפות חתול להחלפה שקל לניקוי, ומאפשרת לחתול שלך לצחצח את כפותיו בכל מקום שהוא נע. גלגל התרגיל עם גלגל ההליכון Roaseï¼ncat נמוך גלגל הגלגלים בגומי TPE שנבחרו, יכולת הנשיאה מוגברת, העמידות משופרת והרעש נמוך. גלגל ריצת חתול צליל המדידה במהלך השימוש הוא פחות מ -60 דציבלים, גם אם החתול שלך מתאמן בלילה, גלגל החתול הזה לא יפריע לשינה שלך.

מאפיינים מוצהרים

Name:
Cat Exercise Wheel
cat running wheel size:
M (L x W x H):
90 x 34 x 95 cm, runway diameter 90 cm
L (L x W x H):
107 x 36 x 115 cm, runway diameter 107 cm
Cat exercise Wheel weight:
16-17kg
Cat running Wheel Material:
MDF wooden material and polypropylene runway
Package list:
Cat exercise wheel*1:
Kind Tips:
1. Do not machine wash the cat claw blanket that comes with this product.If you have sticky hair, you can use a scraper to clean the surface.:
2. Due to the characteristics of the sheet, some parts may have slight scratches on the skin during processing and logistics, which is normal and does not affect normal use. :

ההצעות הטובות ביותר