• חדש
טוקיו שינה מכונה 9 צלילים שינה משחק מכונה רעש ילדים לבן קול תינוק יופי מכשיר אלקטרוליזה שיער הסרת גס

טוקיו שינה מכונה 9 צלילים שינה משחק מכונה רעש ילדים לבן קול תינוק יופי מכשיר אלקטרוליזה שיער הסרת גס

Rating 
ILS 50.60

כמות
במלאי

1 מכונת רעש לבן מאז את לבן רעש מכונה-שינה קול מכונה הוא נייד, זה עושה נהדר נסיעות לוויה במיוחד בסיוע קשה ישנים כדי להירגע. כיבוי אוטומטי טיימר : זה לבן רעש מכונה יכול להיות שיחק ברציפות ללא הפסקה כל הלילה או יש כיבוי אוטומטי טיימר כדי להגדיר עבור 15, 30 או 60 דקות כדי לחסוך באנרגיה. הוא כולל אור תצוגת ובהתאם אור, אתה יכול להתאים את נשימה ב 10 דקות כדי להפוך שלך גוף רגוע.5 שעות שינה מכונה 9 צלילים שינה משחק מכונה רעש ילדים לבן קול תינוק יופי מכשיר אלקטרוליזה הסרת שיער גס 1 יו אס בי טעינת כבל9 סוגים של חלק וטבעי נשמע.לא רק לשינה : שלנו לבן רעש קול מכונה לא רעש, זה משפר את איכות שינה, אבל גם הוא מתאים לשימוש בבית, במשרד, במעונות, בתינוק משתלת או בכל מקום שאתה רוצה.1 מכונת רעש לבנה טעינה של כ-1.5 שעות לגרום לתינוק או לילד להירדם לפעמים יכולה להיות אמיתית . הרעש הלבן יחליק את התינוק או הילד כדי לעזור להם להירדם במהירות. עם 9 סוג שונה של צליל לבחירה כדי להתאים לכולם בצורה שונה, זה לבן רעש מכונה הוא מושלם עבור כולם.מפרט מוצר : סוג מכונת רעש לבנה זמן עבודה 15-30 סוללה חיי רכיבה על אופניים 500 גודל 3.22 אינץ ' (80 על 80 על 31 מ מ)קיבולת סוללה 1200 מה - קלט 5 וולט=0.8 מכיוון שמכונת הרעש הלבנה-מכונת סאונד שינה היא ניידת, היא מהווה בן לוויה נהדר לנסיעות במיוחד בסיוע לישנים קשים להירגע.

מאפיינים מוצהרים

Type White Noise Machine :
Working Time 15-30H :
Battery Cycling Life 500 times :
Size 3.54x3.54x1.22inch (80x80x31 mm) :
Battery Capacity 1200mAh :
Input 5V=0.8A :
Since the white noice machine - sleep sound machine is portable, it makes a great travel companion especially in helping difficult sleepers to calm down. :
Package Included :
Automatic shutdown timer:
This white noise machine can be played continuously non-stop all night or there is an auto-off timer to set for 15, 30 or 60 minutes to conserve energy. (light display).
It features built-in lithium battery and USB charging. It can be used continuously for 36h with a full charge. :
The different sounds featured in this white noise machine are:
white noise, wave sound, birdsong, , cricket sound, bicker, and 3 lullabies.
Rated Power 1W :
It features a light display and according to the light, you can adjust the breathing in 10 minutes to make your body relaxed. :
Portable design:
It takes up a small space on the bedside table and can be easily put into your bag or suitcase, making it the perfect travel companion.

ההצעות הטובות ביותר