• חדש
אוזן דיקור עיסוי כלי כפול הסתיים אוזן דיקור נקודת בדיקה לשימוש ביתי

אוזן דיקור עיסוי כלי כפול הסתיים אוזן דיקור נקודת בדיקה לשימוש ביתי

Rating 
ILS 2.67

כמות
במלאי

קל לשימוש : באמצעות בדיקה כדי למצוא את רגיש נקודה של נקודת לחץ, שימוש מתאים כוח ללחוץ, מקל אוזן נקודת תיקון על אזור כואב עבור עיסוי כאב הקלה : כמו אוזן נקודה כואבת דיקור נקודת בדיקה, מתון לחיצה של אוזן נקודת יכול לעזור להקל על כאב ויכול לשמש עבור אוזן נקודת טיפול. נירוסטה חומר : אוזן דיקור בדיקה הוא עשוי נירוסטה חומר, מוצק ויציב, אנטי חלודה והשפעה עמיד, לא עיוות, יציב ועמיד. החלקה ידית : הידית של אוזן דיקור נקודת עיסוי עט יש החלקה מרקם, להתאים ארגונומי עיצוב, קל ונוח להחזיק, נוח לשימוש. כפול ראש עיצוב : כף ראש משמש לצילום אוזן נקודת תיקון, ורך, יכול גם לשמש עבור אוזן קטיף; הקצה השני הוא אוזן נקודת לחיצה בדיקה. כאב הקלה : כמו אוזן נקודה כואבת דיקור נקודת בדיקה, מתון לחיצה של אוזן נקודת יכול לעזור להקל על כאב ויכול לשמש עבור אוזן נקודת טיפול. כפול ראש עיצוב : כף ראש משמש לצילום אוזן נקודת תיקון, ורך, יכול גם לשמש עבור אוזן קטיף; הקצה השני הוא אוזן נקודת לחיצה בדיקה. קל לשימוש : באמצעות בדיקה כדי למצוא את רגיש נקודה של נקודת לחץ, שימוש מתאים כוח ללחוץ, מקל אוזן נקודת תיקון על אזור כואב עבור עיסוי. החלקה ידית : הידית של אוזן דיקור נקודת עיסוי עט יש החלקה מרקם, להתאים ארגונומי עיצוב, קל ונוח להחזיק, נוח לשימוש.

מאפיינים מוצהרים

Item Type:
Ear Acupuncture Point Probe
Material:
Stainless Steel
Operation:
After using the pen to find the sensitive point of pressure point, use the appropriate force to press for a few minutes, and the strength is as high as you can bear. You can also stick auricular point patch on the probe point for massage
How to Use:
1. Take out ear point pen2. Take the auricular point patch with the spoon head part3. Press on the ear with the probe head4. Stick auricular point patch on the painful area:
PackageList:
1 x Ear Acupuncture Point Probe:

ההצעות הטובות ביותר