• חדש
בקבוק מים חמים, שקית מים חמים קלאסית 1000 מ ל עם כיסוי רך למשרד חורף ביתי צוואר כתף ורגליים יד חמות

בקבוק מים חמים, שקית מים חמים קלאסית 1000 מ ל עם כיסוי רך למשרד חורף ביתי צוואר כתף ורגליים יד חמות

Rating 
ILS 85.80

כמות
במלאי

הערות חמות : את כמות של מים מוזרק לא יעלה על 2/3 של קיבולת של מים חמים תיק, ואת עודף אוויר צריך להיות מחוץ, ואת רותחים מים לא יעלה על 80 תר להסרה כיסוי : זה חם מים תיק נועד עם להסרה, רך וקטיפה כיסוי, בקלות לנעול את חום וחום. שק מים חמים זה מאמץ פקק עם חוטים גדולים, המבטיח ביצועי איטום גבוהים. קיבולת 1000 מיליליטר : בקבוק מים חמים זה בסגנון קריקטורה מספק קיבולת 1000 מיליליטר, עיצוב פה רחב מאפשר לך למלא את המים בבטחה. פוליוויניל כלוריד מעובה : בקבוק מים חמים זה מאמץ חומר פוליוויניל כלוריד אמין ועבה שיכול להאט את אובדן החום לחום ארוך יותר. מתנה מושלמת : זה חם מים בקבוק עם כיסוי יכול להיות מתחשב ומתנה מושלמת עבור הילדים שלך, חברים ובני משפחה. פוליוויניל כלוריד מעובה : בקבוק מים חמים זה מאמץ חומר פוליוויניל כלוריד אמין ועבה שיכול להאט את אובדן החום למשך זמן רב יותר. להסרה כיסוי : זה חם מים תיק נועד עם להסרה, רך וקטיפה כיסוי, בקלות לנעול את וומה וחום. פקק הברגה : שק מים חמים זה מאמץ פקק עם חוטים גדולים, המבטיח ביצועי איטום גבוהים. קיבולת 1000 מיליליטר : בקבוק מים חמים זה בסגנון קריקטורה מספק קיבולת 1000 מיליליטר, עיצוב פה רחב מאפשר לך למלא את המים בבטחה. מתנה מושלמת : זה חם מים בקבוק עם כיסוי יכול להיות מתחשב ומתנה מושלמת עבור הילדים שלך, חברים ובני משפחה.מפרט : סוג פריט : בקבוק מים חמים חומר : קטיפה, קיבולת : 1000 מילימטר גודל מוצר : בערך.

מאפיינים מוצהרים

Item Type:
Hot Water Bottle
Material:
Plush, PVC
Capacity:
1000ml
Product Size:
Approx. 25 x 16cm / 9.8 x 6.3in ( Manual Measurement, Slight Error May Exist )
How to Use:
1. Roll up the inner container and put it into the cover.2. Screw the threaded water plug.3. Fill 2/3 of hot water.4. Exhaust excess air from the hot water bottle.5. Tighten the threaded water plug.6. Turn it upside down to check whether there is water leakage.:
Package List:
1 x Hot Water Bottle (With Inner Container):
Note:
You need to fill water by yourself.1. The boiling water should not exceed 80℃, the hot water is easy to spill out when filling water, which will cause potential risks.:
2. The amount of water injected should not exceed 2/3 of the capacity of the hot water bag, and the excess air should be excluded.:
3. The heat preservation time is related to the environmental temperature, water temperature and the way of placing (inside or outside the bed), and there will be differences under different conditions.:

ההצעות הטובות ביותר