• חדש
טבעת מגירת רטרו של המותג Laide מושכת ארון ידיות סגסוגת אבץ לקישוט ארון מגירת תיבת תכשיטים עם ברגים

טבעת מגירת רטרו של המותג Laide מושכת ארון ידיות סגסוגת אבץ לקישוט ארון מגירת תיבת תכשיטים עם ברגים

Rating 
ILS 15.99

כמות
במלאי

★ רטרו דקורס בית ~ תופתעו שפרט קטן כמו חומרת ארון יכול לשנות את המראה של חדר שלם ★ חומר ~ סגסוגת אבץ באיכות גבוהה, חזקה ועמידה, לא קלה לאשמה, לא קלה לחלידה. ★ ידיות אלה עומדות בסטנדרטים אסתטיים עכשוויים, לא רק שיכולים להעניק לריהוט שלך מראה אלגנטי, אלא גם להראות טעם יוקרתי. ★ יישום רחב ~ מתאים לרוב הרהיטים, כמו ארון, שידה, ארון וארון וכן הלאה, קישוטי בית פנטסטיים. ★ רטרו דקור בית ~ תופתעו שפרט קטן כמו חומרת ארון יכול לשנות את המראה של חדר שלם. ★ חומר ~ סגסוגת אבץ באיכות גבוהה, חזקה ועמידה, לא קל לאשש, לא קל לחלודה. ★ גודל ~ בערך 49*45 מ"מ/1. ★ ידיות אלה עומדות בסטנדרטים אסתטיים עכשוויים, לא רק שיכולים להעניק לריהוט שלך מראה אלגנטי, אלא גם להראות טעם יוקרתי. ★ יישום רחב ~ מתאים לרוב הרהיטים, כמו ארון, שידה, ארון וארון וכן הלאה, קישוטים לבית פנטסטי. מפרט : חומר - סגסוגת אבץ באיכות גבוהה. גודל - בערך 49x45 מ"מ/1. האריזה כוללת - 10 משיכות טבעת ארונות וברגות הרכבה. השתמש בכרטיסיות משיכה של משיכה רטרו בסגנון אירופי שיק כדי להוסיף נגיעה של רטרו ואלגנטיות לעיצוב הבית שלך. אנא אפשר שגיאה של 1-5 מ"מ עקב מדידה ידנית, אנא וודא שלא אכפת לך לפני הרכישה.

מאפיינים מוצהרים

Material - High quality zinc alloy. Size - Approx. 49x45mm/1.93x1.77inch. Color - Bronze. Weight - 25.6g. Packaging Includes - 10 pcs cabinet ring pulls and mounting screws. Use these chic european-style retro drawer pull tabs to add a touch of retro and elegance to your home decor. Note:
1.Please allow 1-5 mm error due to manual measurement, please make sure you do not mind before purchase. 2.Because different computers display colors differently, the color of the actual item may vary slightly from the above images.

ההצעות הטובות ביותר