• חדש
Ywbxshkd ברזים צלולים כבדים אטומים למים 20x23ft, העבה ברזנט עמיד למים שקוף, ברזנט אטום למים חיצוני, ברזנט

Ywbxshkd ברזים צלולים כבדים אטומים למים 20x23ft, העבה ברזנט עמיד למים שקוף, ברזנט אטום למים חיצוני, ברזנט

Rating 
ILS 3.33

כמות
במלאי

חומר PE כבד PE : הברזנט הצלול העמיד למזג אוויר עשוי מחומר PE, שיש לו אפקט אטום למים טוב, נשימה טובה, עמידה וחסונה, והקצוות שמסביב מתחזקים ומורחבים על ידי תפרים כפולים הביצוע מעולה ועמיד. ברזים ברורים עם גלגלות : לריונות האלומיניום מרוחקים זה מזה של 100 ס"מ (100 ס"מ), והפינות והצדדים המחוזקים מפלסטיק עם קצוות מחוזקים חבלים מציעים יציבות נוספת. כיסוי שקוף : אתה יכול לקבל קצב אור שמש גבוה יותר בחורף, תנאים נחוצים להשגת פוטוסינתזה לצמיחת הצמח שלך, ותוכל לראות את החלק הפנימי דרך גיליון הברזנט השקוף. זו אפשרות אידיאלית אם אתם מחפשים ברזנט שייתן לכם שנים של שימוש. רב-מכוניות : הברזלים השקופים שלנו לא רק יכולים לשמש להגנה על גנים, עציצי חממה, ירקות, אלא גם יכולים לשמש כבידוד חום במפעל, כיסוי אבק ביתי, כיסוי מכוניות וכו '. קל לאחסון : מתקפל, קל לאחסון , קל משקל, רחיץ, קל לניקוי. טיפ : בגלל קיפול קצה, הגודל הסופי יהיה מעט קצר יותר מגודל החיתוך שצוין. חומר PE כבד PE : הברזנט הצלול העמיד למזג אוויר עשוי מחומר PE, שיש לו אפקט אטום למים טוב, נשימה טובה, עמידה וחסונה, והקצוות שמסביב מתחזקים ומורחבים על ידי תפרים כפולים. הביצוע מעולה ועמיד. ברזים ברורים עם גלגלות : לריונות האלומיניום מרוחקים זה מזה של 100 ס"מ (100 ס"מ), והפינות והצדדים המחוזקים מפלסטיק עם קצוות מחוזקים חבלים מציעים יציבות נוספת. כיסוי שקוף : אתה יכול לקבל קצב אור שמש גבוה יותר בחורף, תנאים נחוצים להשגת פוטוסינתזה לצמיחת הצמח שלך, ותוכל לראות את החלק הפנימי דרך גיליון הברזנט השקוף. זו אפשרות אידיאלית אם אתם מחפשים ברזנט שייתן לכם שנים של שימוש. רב-מכוניות : הברזלים השקופים שלנו לא רק יכולים לשמש להגנה על גנים, עציצי חממה, ירקות, אלא גם יכולים לשמש כבידוד חום במפעל, כיסוי אבק ביתי, כיסוי מכוניות וכו '.

מאפיינים מוצהרים

Product:
Rainproof Tarp
Material:
PE plastic
Thickness:
0.12mm
Weight:
120g/m²
Eyelet Distance:
100cm
Features:
-Tarpaulin Cover Available in multiple sizes available, meet the needs of different sizes in different places.:
-All edges heat-sealed and reinforced with poly rope to ensure strength and quality.:
-Great for deck, porch, patio, canopy or outdoor dining area Very Strong water resistance, heat-sealed seams/hems.:
-This transparent rain-proof tarpaulin is soft, translucent, highly heat-resistant, tear-resistant, waterproof, weatherproof, etc. Suitable for all seasons.:
Package:
1 x Tarpaulin:
Note:
1.Due to the need to heat seal and strengthen the edges, the actual size of the finished product is 5-10 cm smaller than the size you purchased. This is standard practice, please understand.:
2.Please know the local wind power. When the wind is too strong, please strengthen the tarpaulin in advance.:
3.After receiving the product, there may be a little glue smell and ventilation outside.:

ההצעות הטובות ביותר