• חדש
6 יח 'צלחת תיקון ציר נירוסטה עם ברגים ארון ארון ארון דלתות חלקי תיקון קל להתקנה של צלחת ציר ריהוט צלחת

6 יח 'צלחת תיקון ציר נירוסטה עם ברגים ארון ארון ארון דלתות חלקי תיקון קל להתקנה של צלחת ציר ריהוט צלחת

Rating 
ILS 3.00

כמות
במלאי

【עיצוב עבה】 חומר נירוסטה, לא קל לחלודה, מונע נזק משני תקן את צלחת התיקון של הציר ואת דלת הארון יחד, ואז המיר את נקודת הלחץ הקבועה המקורית למשטח לחץ כדי להאריך את חיי השירות של דלת הארון. מכסה את האזור הפגוע המקורי כדי להפוך אותו ליפה. 【הגדרה מרובת חור】 התאימות חזקה. ניתן להתאים גם את כוס הציר וגם את הבסיס. העיצוב הרב-חור יכול להסתגל לרוב הצירים בשוק. ניתן להשתמש בשני הלוחות הפנימיים והחיצוניים של דלת הארון, וניתן להשתמש בפאנל אחד למטרות מרובות. 【קל להתקנה】 אין צורך לדאוג להתקנה, רק צריך מקדחה או מברג חשמלי, ותוכלו להשלים את ההתקנה תוך מספר דקות. לוח תיקון מגיע עם 6 ברגים אביזרים כדי להבטיח כי לוחית ההרכבה של הציר מתאימה למקום הפגוע בצורה מושלמת. 【הטיפול המושלם בבעיה】 כאשר דלת ארון העץ נשחקת על ידי לחות, תדירות הפתיחה והסגירה או איכות החומר עצמו וכו '. הצירים אינם קבועים בחוזקה ולא ניתן לסגור את דלת הארון. לוח התיקון פותר בצורה מושלמת בעיות כאלה. 【ישל באופן נרחב】 מתאים לכל מיני דלתות ארונות, דלתות ארונות ספרים, דלתות ארונות וכו ', מחזקים ותיקון של צירי דלת ההזדקנות כדי שיוכלו להמשיך להשתמש בהם, תוך שמירה על עלות החלפת הדלת. 【עיצוב עבה】 חומר נירוסטה, לא קל לחלודה, מונע נזק משני. תקן את צלחת התיקון של הציר ואת דלת הארון יחד, ואז המיר את נקודת הלחץ הקבועה המקורית למשטח לחץ כדי להאריך את חיי השירות של דלת הארון. מכסה את האזור הפגוע המקורי כדי להפוך אותו ליפה. 【הגדרה מרובת חור】 התאימות חזקה. ניתן להתאים גם את כוס הציר וגם את הבסיס. העיצוב הרב-חור יכול להסתגל לרוב הצירים בשוק. ניתן להשתמש בשני הלוחות הפנימיים והחיצוניים של דלת הארון, וניתן להשתמש בפאנל אחד למטרות מרובות. 【קל להתקנה】 אין צורך לדאוג להתקנה, רק צריך מקדחה או מברג חשמלי, ותוכלו להשלים את ההתקנה תוך מספר דקות. לוח תיקון מגיע עם 6 ברגים אביזרים כדי להבטיח כי לוחית ההרכבה של הציר מתאימה למקום הפגוע בצורה מושלמת. 【הטיפול המושלם בבעיה】 כאשר דלת ארון העץ נשחקת על ידי לחות, תדירות הפתיחה והסגירה או איכות החומר עצמו וכו '. הצירים אינם קבועים בחוזקה ולא ניתן לסגור את דלת הארון.

מאפיינים מוצהרים

Material:
Stainless steel
Size:
3.54*3.54inch (9*9cm)
Color:
silver
★Package contains:
6*Repair board 36*screw
▲Installation instructions:
1. First remove the hinges on the cabinet :
2. Fix the hinge repair plate to the corresponding damaged position :
3. Fix the hinges to the corresponding holes of the repair plate with screws in turn :
4. It can be used as soon as the installation is complete :
▲Reminder:
1. As manual measurement and measurement methods are different, please allow some deviations. Please refer to the actual product for size and color. :
2. If you have any problems with the use and installation after receiving the goods, please feel free to contact us on , and we will reply to you within 24 hours. :

ההצעות הטובות ביותר