• חדש
ברור אקריליק מסגרות משקפיים ב תינוק ורוד באו אור חסימת משקפיים אופנה משקפיים לנשים שקוף משקפי

ברור אקריליק מסגרות משקפיים ב תינוק ורוד באו אור חסימת משקפיים אופנה משקפיים לנשים שקוף משקפי

Rating 
ILS 9.99

כמות
במלאי

מיובא רוחב עדשה : 48 מילימטרים. גשר : 21 מילימטרים. זרוע : 137 מילימטרים. המשקפיים האופנתיים המושלמים החוסמים גם אור כחול מפגיעה בעיניים. אור משקל משקפיים כי רגיל מרגיש כבד על הפנים שלך. לעזור לך להתנגד ביותר מזיקים בלו-ריי, להפחית אי נוחות מטלוויזיה, טלפון, לוח משחקים, דיגיטלי מסך וקריאה תחת ניאון אורות; להפחית בוהק, עייפות, כאבי ראש, לאמץ את העיניים ויבש עיניים, להגן על ראיית שלך ולעזור לישון טוב יותר. דרכים אור כחול משפיע על העיניים והמוח שלך?
אור כחול הוא אור בעל אנרגיה גבוהה שעינינו רגישות אליו. חשיפה לאור כחול משפיעה על בריאותכם, בין אם מדובר בקונסולות מחשב, טלוויזיה ומשחקים או אפילו מהשמש מה שמוביל לבעיה כלשהי : - אינדוקציה של כאבי ראש או התקפי מיגרנה - להוביל לעייפות וכאבים בעיניים, תסמונת ראיית מחשב אחרת - להוביל לשיבוש שינה, או לפגוע בזיכרון שלך-לגרום נזק לרשתית והפרעות עיניים לכן, כדי למזער את ההשפעות המזיקות של אור כחול, מסך כחול או משקפי אור כחולים הם אופציה נהדרת.
מה אתם נהנים אלה כחול אור מסנן משקפיים : - אנטי כחול אור - שימושי אנטי כחול ריי עדשה יכול לסנן מזיקים כחול אור ולאשר עיניים הגנה - להקל על אי נוחות בעין-להפחית פוטנציאל עין נזק ולשפר סימפטומים של מחשב ראיית תסמונת-ממזער כאבי ראש ונלחם נגד אנרגיה גבוהה כחול אור, מקל על כאבי ראש-שינה טובה יותר וחיים טובים יותר כדי לשפר את הרגלי השינה שלך, למנוע הפרעה של שינה.

מאפיינים מוצהרים

ההצעות הטובות ביותר