• חדש
ZDFER UNISEX כובע בייסבול שטוף אבא במצוקה נשים נרתי

ZDFER UNISEX כובע בייסבול שטוף אבא במצוקה נשים נרתי

Rating 
ILS 3.49

כמות
במלאי

אתה יכול להחזיר פריט זה מכל סיבה שהיא : אין דמי משלוח יש להחזיר את הפריט במצב חדש ולא בשימוש. עבור להזמנות שלך כדי להתחיל את החזרה. הדפיס את תווית המשלוח החוזרת. אתה יכול להחזיר פריט זה מכל סיבה שהיא : אין דמי משלוח. יש להחזיר את הפריט במצב חדש ולא בשימוש. עבור להזמנות שלך כדי להתחיל את החזרה. הדפיס את תווית המשלוח החוזרת. 【משלוח】 : פריטים יגיעו ל 10-18 ימי עסקים. שטיפת ידיים בלבד. ❤️ מראה טוב - כובע הסגנון הקלאסי הזה יעבור נהדר עם כל דבר כולל בגד הים שלך ביום קיץ שטוף שמש! בין אם אתם חובשים את הכובע הזה איתך שיער למטה, או מנצלים את אפשרויות הגובה המרובה ולובש קוקו חמוד, הכובע הזה לא ייכשל בך או את הסגנון המהנה שלך. התלבשו אותו למעלה או למטה, ללבוש עם ג'ינס או מכנסיים קצרים, ובכל עונה!. Itauk איכותי - חומר : הוא קל משקל, נושם, בד כותנה פרימיום רך ועמיד. מתנה למשפחות, לחברים ולאהוב שלך. עיצוב בסיסי קלאסי ומראה שטוף וינטג '. אתה יכול להשתמש בו לפעילויות המסוגננות הרגילות שלך. גודל אחד מתאים לרוב - עם סגירת הוולקרו והלהקות הצלביות הנמתחות האלסטיות, ההיקף הפנימי של כובע זה נמדד כ 22 אינץ ', אך הוא יכול להסתגל למדידה בכל מקום בין 20 ל -25 אינץ', ומתאים למספר גדלי ראש שונים. אורך שוליים הוא בערך 2. קל ללבוש בנוחות עם זנב פוני או לחמניה מבולגנת. Design Designgreat - כובע קוקו קוקו קוקו של אבא קלאסי שטוף פיגמנט, לא מבנה. חור קוקו להכין לחמניות מבולגנות, זנבות ותסרוקות מקסימות אחרות. כובע בייסבול יומיומי מסוגנן ופונקציונאלי. ❤️ אירועים מתאימים : ללבוש את הכובע הזה בכל עת/בכל מקום. כמה דוגמאות כוללות : חוף, פארק, בריכה, חדר כושר, עבודה, פסטיבלי מוזיקה חיצוניים, אירועי ספורט, גינון, הליכה על הכלבים שלך, חופשה, שייט, חופשה, קמפינג, טיולים רגליים, דיג, צף, מפלט סוף שבוע, ירח דבש, מסיבות רווקות, שעשוע פארקים, נסיעות ועוד!. 【משלוח】 : פריטים יגיעו ל 10-18 ימי עסקים. שטיפת ידיים בלבד. ❤️ מראה טוב - כובע הסגנון הקלאסי הזה יעבור נהדר עם כל דבר כולל בגד הים שלך ביום קיץ שטוף שמש! בין אם אתם חובשים את הכובע הזה איתך שיער למטה, או מנצלים את אפשרויות הגובה המרובה ולובש קוקו חמוד, הכובע הזה לא ייכשל בך או את הסגנון המהנה שלך. התלבשו אותו למעלה או למטה, ללבוש עם ג'ינס או מכנסיים קצרים, ובכל עונה!. Itauk איכותי - חומר : הוא קל משקל, נושם, בד כותנה פרימיום רך ועמיד. מתנה למשפחות, לחברים ולאהוב שלך. עיצוב בסיסי קלאסי ומראה שטוף וינטג '. אתה יכול להשתמש בו לפעילויות המסוגננות הרגילות שלך. גודל אחד מתאים לרוב - עם סגירת הוולקרו והלהקות הצלביות הנמתחות האלסטיות, ההיקף הפנימי של כובע זה נמדד כ 22 אינץ ', אך הוא יכול להסתגל למדידה בכל מקום בין 20 ל -25 אינץ', ומתאים למספר גדלי ראש שונים. אורך שוליים הוא בערך 2. קל ללבוש בנוחות עם זנב פוני או לחמניה מבולגנת. Design Designgreat - כובע קוקו קוקו קוקו של אבא קלאסי שטוף פיגמנט, לא מבנה.

מאפיינים מוצהרים

100% brand new and high quality :
Gender:
Unisex
Material:
Polyester
Fit for head circumference:
52-65cm/22.1-23.6 (Adjustable).
Fashionable, Trendy and Easy to carry. :
A very delicate and soft one—it is comfortable to wear and keep :
stylish! :
Cute Style yet and stylish, hot and popular now! :
Notice:
Due to the light and screen difference, the item's color
may be slightly different from the pictures. Please understand. :
Care Tip:
Hand wash in cold water or 30 degrees recommended. Do not machine wash or tumble dry. Hang it dry to keep shape and form.
Package include:
1xBaseball cap
✤✤Service:
If you have any problem about our items, Please send message to us,We will try to our best service to resolve your issues. :
If you receive your purchase and are not completely satisfied, please contact us before leaving any negative or neutral feedback, or open claims to give us the opportunity to resolve the situation. :

ההצעות הטובות ביותר