• חדש
מודולי OptoCoupler, גודל קומפקטי עמיד פחות הפרעות 3.6-30V פלט פוטו מודול בידוד פוטו-אלקטרוני לטריודה וצינור

מודולי OptoCoupler, גודל קומפקטי עמיד פחות הפרעות 3.6-30V פלט פוטו מודול בידוד פוטו-אלקטרוני לטריודה וצינור

Rating 
ILS 16.80

כמות
במלאי

טווח מתח : 2 מודול בידוד פוטואלקטרי בערוץ, מתח האות של הנהג הוא 36-24 V, וטווח מתח הפלט הוא 3. ביצועים גבוהים : יכולת התנגדות להפרעה אופטית חזקה בידוד, ביצועי פלט יציבים, עם יעילות גבוהה ועמידות טובה. מכשירי כונן : יכולים להניע טריודה, צינורות MOS ומכשירים אחרים הדורשים כונן מתח גבוה, ויכולים גם להניע ישירות ממסרי כוח 24 וולט נמוכים. ממשק בקרה : יכול לממש ממשק בקרה של 3.3 וולט או 5 V ברמת מתח 3.624 וולט, לאחר הפעלת מסוף הבקרה, גם הטרמינל המבוקר יופעל. כובע מגשר : בין אם מסוף הפלט הוא פלט ברמה גבוהה או ניתן לממש את תפוקת הפלט דרך מכסה המגשר. טווח מתח : 2 מודול בידוד פוטואלקטרי בערוץ, מתח האות של הנהג הוא 3.6-24 V, וטווח מתח הפלט הוא 3. ביצועים גבוהים : יכולת התנגדות להפרעה אופטית חזקה בידוד, ביצועי פלט יציבים, עם יעילות גבוהה ועמידות טובה. מכשירי כונן : יכולים להניע טריודה, צינורות MOS ומכשירים אחרים הדורשים כונן מתח גבוה, ויכולים גם להניע ישירות ממסרי כוח 24 וולט נמוכים. ממשק בקרה : יכול לממש ממשק בקרה של 3.3 וולט או 5 V ברמת מתח 3.624 וולט, לאחר הפעלת מסוף הבקרה, גם הטרמינל המבוקר יופעל. כובע מגשר : בין אם מסוף הפלט הוא פלט ברמה גבוהה או ניתן לממש את תפוקת הפלט דרך מכסה המגשר. טווח מתח : 2 מודול בידוד פוטואלקטרי בערוץ, מתח האות של הנהג הוא 3.6-24 V, וטווח מתח הפלט הוא 3. ביצועים גבוהים : יכולת התנגדות להפרעה אופטית חזקה בידוד, ביצועי פלט יציבים, עם יעילות גבוהה ועמידות טובה .

מאפיינים מוצהרים

Item Type:
Optical Isolation Module
Material:
PCB
Driver Signal Voltage:
3.6-24V
Output Voltage Range:
3.6-30V (the output current depends on the specific situation, but the maximum does not exceed 10MA, the total power voltage and current are inversely proportional)
Package List:
1 x Photoelectric Isolation Module:
Note:
If it is a pulse signal, please note that the limit of 817 is below 4KHZ, please do not use this module for control signals greater than 4KHZ, otherwise it will not work properly. :

ההצעות הטובות ביותר