• חדש
קיוניה 8 נהג ערוץ מודול מבודד פוטו -אלקטרוני 817 3.6-30 וולט מתאם מתאם מתאם מתאם, Optocoupler Anti הפרעות

קיוניה 8 נהג ערוץ מודול מבודד פוטו -אלקטרוני 817 3.6-30 וולט מתאם מתאם מתאם מתאם, Optocoupler Anti הפרעות

Rating 
ILS 2.00

כמות
במלאי

פלט ברמה גבוהה או משיכה למטה : בין אם מסוף הפלט הוא פלט ברמה גבוהה או ניתן לממש את הפלט למטה דרך מכסה המגשר פלט ברמה גבוהה או משיכה למטה : בין אם מסוף הפלט הוא פלט ברמה גבוהה או ניתן לממש את הפלט למטה דרך מכסה המגשר. בקרה סימולטנית מתחים שונים : ארבעת הערוצים של 817 בלוח הם עצמאיים, שיכולים לממש שליטה בו זמנית במתחים שונים וכו '. הפעל מסוף מבוקר : יכול לממש ממשק שליטה 3.3 וולט או 5 וולט של רמת מתח 3.6-24 וולט, לאחר הבקרה הטרמינל מופעל, גם הטרמינל המבוקר יופעל. להניע אירועים שונים : לבידוד אופטי יש יכולת עמידה בפני הפרעות חזקות, שיכולה להניע טרנזיסטורים בעלי כוח גבוה, צינורות MOS ואירועים אחרים הדורשים כונן מתח גבוה, ויכולים גם להניע ישירות של מכשירי כוח 24 V נמוכים לעבודה. PCB מעולה : חומרי PCB באיכות טובה הם בעלי אמינות ומזעור, תחזוקה טובה ובחינה. פלט ברמה גבוהה או משיכה למטה : בין אם מסוף הפלט הוא פלט ברמה גבוהה או ניתן לממש את הפלט למטה דרך מכסה המגשר. פלט ברמה גבוהה או משיכה למטה : בין אם מסוף הפלט הוא פלט ברמה גבוהה או ניתן לממש את הפלט למטה דרך מכסה המגשר. בקרה סימולטנית מתחים שונים : ארבעת הערוצים של 817 בלוח הם עצמאיים, שיכולים לממש שליטה בו זמנית במתחים שונים וכו '. הפעל מסוף מבוקר : יכול לממש ממשק שליטה 3.3 וולט או 5 וולט של רמת מתח 3.6-24 וולט, לאחר הבקרה הטרמינל מופעל, גם הטרמינל המבוקר יופעל. להניע אירועים שונים : לבידוד אופטי יש יכולת עמידה בפני הפרעות חזקות, שיכולה להניע טרנזיסטורים בעלי כוח גבוה, צינורות MOS ואירועים אחרים הדורשים כונן מתח גבוה, ויכולים גם להניע ישירות של מכשירי כוח 24 V נמוכים לעבודה. PCB מעולה : חומרי PCB באיכות טובה הם בעלי אמינות ומזעור, תחזוקה טובה ובחינה. פלט ברמה גבוהה או משיכה למטה : בין אם מסוף הפלט הוא פלט ברמה גבוהה או ניתן לממש פלט מטה דרך כובע המגשר 2.

מאפיינים מוצהרים

Item Type:
Optocoupler Isolation Board
Material:
PCB
Driver Signal Voltage:
3.6-24V
Output Voltage Range:
3.6-30V (output current depends on the specific situation, but the maximum power is not exceed 10MA, the total power is constant, the voltage and current are inversely proportional)
Package List:
1 x Optocoupler Isolation Board:
Note:
If it is a pulse signal, please note that the limit of 817 is below 4KHZ, please do not use this module for control signals greater than 4KHZ, which will not work properly. :

ההצעות הטובות ביותר