• חדש
מתג העברה אוטומטי של הכוח כפול, CB דרגה EPS ממשק כוח כיבוי מיקרו השבירת מיקרו שבר בקר NLQ4–125-4P 400V 125A

מתג העברה אוטומטי של הכוח כפול, CB דרגה EPS ממשק כוח כיבוי מיקרו השבירת מיקרו שבר בקר NLQ4–125-4P 400V 125A

Rating 
ILS 0.67

כמות
במלאי

כיסוי מגן בטוח : מתג העברה אוטומטי כפול כוח כפול יש מבנה סביר, גודל קטן, מראה יפה, ובעל כיסוי מגן, מה שהופך את אספקת החשמל לבטוחה ואמינה יותר להבטיח עומס רגיל : כאשר אספקת החשמל נכשלת (רק בדוק את מתח שלב רגיל ושמירה על מתח שלב A, רק בדוק את אובדן המתח או אובדן שלב), יחבר אוטומטית מעגל עומס אחד או יותר מספק החשמל ל- PO אחר ו חסרי רעש וחיסכון באנרגיה : ממשק כוח לחימה באש EPS, DC12 ~ 24 V אמין, נקודה כפולה למרחקים ארוכים, הביאו פעולה חסרת רעש, חיסכון באנרגיה, התקנה קלה, פעולה פשוטה, ביצועים אמינים ויציבים. פונקציות הגנה מלאות : 400 V 125 A מתג מעבר מעגלים אלקטרוניים מגיעים עם הגנת קצרים, הגנה על עומס יתר, תחת הגנה על מתח, כמו גם הגנת אש, פונקציות פלט כפול ופונקציות כיבוי. יישום רחב : מתג החלפת הכוח נמצא בשימוש נרחב בהתקנה ושימוש במעגלי תאורה בבנייני משרדים, קניונים, בנקים, תחנות, בתי חולים ובנייני עלייה גבוהה עם דרישות הגנה מפני אש. כיסוי מגן בטוח : מתג העברה אוטומטי כפול כוח כפול יש מבנה סביר, גודל קטן, מראה יפה, ובעל כיסוי מגן, מה שהופך את אספקת החשמל לבטוחה ואמינה יותר. להבטיח עומס רגיל : כאשר אספקת החשמל נכשלת (רק בדוק את מתח שלב רגיל ושמירה על מתח שלב A, רק בדוק את אובדן המתח או אובדן שלב), יחבר אוטומטית מעגל עומס אחד או יותר מספק החשמל ל- PO אחר ו חסרי רעש וחיסכון באנרגיה : ממשק כוח לחימה באש EPS, DC12 ~ 24 V אמין, נקודה כפולה למרחקים ארוכים, הביאו פעולה חסרת רעש, חיסכון באנרגיה, התקנה קלה, פעולה פשוטה, ביצועים אמינים ויציבים. פונקציות הגנה מלאות : 400 V 125 A מתג מעבר מעגלים אלקטרוניים מגיעים עם הגנת קצרים, הגנה על עומס יתר, תחת הגנה על מתח, כמו גם הגנת אש, פונקציות פלט כפול ופונקציות כיבוי. יישום רחב : מתג החלפת הכוח נמצא בשימוש נרחב בהתקנה ושימוש במעגלי תאורה בבנייני משרדים, קניונים, בנקים, תחנות, בתי חולים ובנייני עלייה גבוהה עם דרישות הגנה מפני אש.

מאפיינים מוצהרים

Item Type:
Dual Power Automatic Transfer Switch
Model:
NLQ4-125-4P
Rated Voltage:
400V
Rated Current:
125A
Rated Frequency:
50Hz/60Hz
Rated Short Circuit Current:
3kA
Mechanical Life:
Automatic
Rated Insulation Voltage:
500V 
Package List:
1 x Dual Power Automatic Transfer Switch :
1 x User Manual :
Note:
1. The maximum ambient temperature should not exceed 40℃, the minimum should not be lower than ‑5℃, and the average temperature within 24 hours should not be higher than 35℃.:
2. The altitude of the installation site should not be higher than 2000meter.:
3. When the maximum temperature reaches 40℃, the relative humidity of the installation site should not exceed 50%; when the temperature is the lowest temperature of ‑5℃, the relative humidity is higher, for example, if the temperature is 25℃, the relative humidity is 90%. Special measures should be taken to deal with occasional condensation on product surfaces due to temperature changes.:
4. Low pollution level, no serious vibration and shock, no corrosive environment, no serious dust, no conductive particles and explosive dangerous substances, no strong electromagnetic interference:

ההצעות הטובות ביותר