• חדש
פאבול לחיות מחמד מספריים ציפורניים לחיות מחמד טופר גוזם נירוסטה אדום שחור עבור בית חיות מחמד טיפוח סלון

פאבול לחיות מחמד מספריים ציפורניים לחיות מחמד טופר גוזם נירוסטה אדום שחור עבור בית חיות מחמד טיפוח סלון

Rating 
ILS 2.67

כמות
במלאי

עם בטיחות משמר, למנוע חיתוך הציפורן מדי עמוק בטוח ונוח ארגונומי עיצוב, לעזור כדי להפחית פציעה. שמור על חיות המחמד שלך ציפורניים קצרות והימנע מבעיות שנגרמו מציפורניים ארוכות כגון הצטברות לכלוך או הרס לרהיטים. עם אביב פעולה המאפשר בטוח חיתוך של חיות המחמד שלכם נייל בבית. עשוי חזק נירוסטה, עמיד לאורך זמן. עשוי חזק נירוסטה, עמיד לאורך זמן. בטוח ונוח ארגונומי עיצוב, לעזור כדי להפחית פציעה. עם בטיחות משמר, למנוע חיתוך הציפורן מדי עמוק. עם אביב פעולה המאפשר בטוח חיתוך של שלך' חיות ציפורניים בבית. שמור על חיות המחמד שלך ציפורניים קצרות והימנע מבעיות שנגרמו מציפורניים ארוכות כגון הצטברות לכלוך או הרס לרהיטים.מפרט : תיאור : האם שמת לב שלך' חיות ציפורניים ארוכות מדי? האם אתה יודע שזה יגרום לבעיות בריאות ובטיחות כמו הצטברות לכלוך? גם, אז זה לחיות מחמד ייעודי נייל מספריים יהיה מועיל בשבילך. עשוי חזק נירוסטה, זה עמיד לאורך זמן לשימוש. בטוח ונוח-ארגונומי עיצוב, לעזור כדי להפחית פציעה. עם אביב פעולה המאפשר בטוח חיתוך של שלך' חיות ציפורניים בבית. זה בהחלט גאדג ' ט מושלם כדי לשמור על חיות המחמד שלך ציפורניים קצרות ולמנוע בעיות שנגרמו מציפורניים ארוכות כגון הצטברות של לכלוך או הרס לרהיטים. תכונות : עשוי חזק נירוסטה, עמיד לאורך זמן.

מאפיינים מוצהרים

Description:
Have you noticed your pets' overlong nails? Do you know it will cause some health and safety problems such as accumulation of dirt? Well, then this pet dedicated nail scissor will be helpful for you. Made of strong stainless steel, it's durable and long lasting to use. Safe and comfortable-Ergonomic design, help to reduce injury. With spring action allowing safe cutting of your pets' nail at home. It's absolutely a perfect gadget to keep your pets short nails and avoid problems incurred from long nails such as accumulation of dirt or destruction to the furniture. :
Features:
Made of strong stainless steel, durable and long lasting. :
Safe and comfortable ergonomic design, help to reduce injury. :
With safety guard, prevent cutting the nail too deeply. :
With spring action allowing safe cutting of your pets' nail at home. :
Keep your pets short nails and avoid problems incurred from long nails such as accumulation of dirt or destruction to the furniture. :
Specification:
Condition:
Brand new
Material:
Stainless steel + Plastic
Color:
Red / Black (Optional)
Package:
OPP
Size:
12.5 x 6.5 x 1.5cm / 4.92 x 2.56 x 0.59 inch (appr.)
Package Included:
1 x Pet nail scissor :
Notice:
Please allow 1-3cm error due to manual measurement and make sure you do not mind before ordering. :
Please understand that colors may exist chromatic aberration as the different placement of pictures. :

ההצעות הטובות ביותר