• חדש
SCDCWW חתולי חיות מחמד מסגרת טיפוס ארבע שכבות טופר טופר מרובע צלחת מגרד חתלתול חתלתול מצחיק טיפוס אימון משחק בית

SCDCWW חתולי חיות מחמד מסגרת טיפוס ארבע שכבות טופר טופר מרובע צלחת מגרד חתלתול חתלתול מצחיק טיפוס אימון משחק בית

Rating 
ILS 2.67

כמות
במלאי

מאפיינים : עץ השריטה של ​​טופס-פעילות הוא דרך מושלמת לסגת זה אידיאלי עבור החתולים שלך כפעילות משחק ולגבייה. מערה מרווחת מספקת את המקום האידיאלי שלך לנוח ולנסוג. הרמה העליונה מציעה רגיעה מרושעת במיוחד בזכות המשטח השקר המרופד. החתולים יכולים לחיות על סורגי הסיסל הלובשים והחבל המשחק ולשמור על טפריה בצורה אופטימלית. זה חוסן ובטוח, מחוזק עטפות מחזקות שומר על כל החתולים דירה מוצקים ויציבים , החתולים שלך לקפוץ בחופשיות, לטפס יכול לעשות כיף גדול. מאפיינים : עץ השריטה של ​​טופס-פעילות הוא דרך מושלמת לסגת. זה אידיאלי עבור החתולים שלך כפעילות משחק ולגבייה. מערה מרווחת מספקת את המקום האידיאלי שלך לנוח ולנסוג. הרמה העליונה מציעה רגיעה מרושעת במיוחד בזכות המשטח השקר המרופד. החתולים יכולים לחיות על סורגי הסיסל הלובשים והחבל המשחק ולשמור על טפריה בצורה אופטימלית. זה חוסן ובטוח, מחוזק עטפות מחזקות שומר על כל החתולים דירה מוצקים ויציבים , החתולים שלך לקפוץ בחופשיות, לטפס יכול לעשות כיף גדול. מפרט : צבע : גודל אפור : 40x40x118 ס"מ קוטר מוט : 5.7 ס"מ אריזה גודל : 42*42*14 ס"מ חומר : קטיפה, חבל קנבוס, 1 תכונות לוח עץ : עץ השריטה של ​​טופס פעמי הוא דרך מושלמת לסגת.

מאפיינים מוצהרים

Color:
grey
Size:
40X40X118CM Pole diameter
Package Size:
42*42*14cm
Material:
plush, hemp rope, 1 wood board
Features:
This form-nice scratching tree is a perfect way to retreat. It is ideal for your cats as a game activity and for clawing.
A spacious cave provides your ideal place to rest and retreat. :
The upper plateau offers especially cushy relaxation thanks to the cushioned lying surface. :
The cats can live on the hard-wearing sisal bars and the playing rope and maintain her claws optimally. :
It is sturdy and safe,strengthened battens keeps the entire cats condo solid and stable,Your cats to freely jump, climb can have a great fun. :

ההצעות הטובות ביותר