• חדש
קרם טבעי של סמאמז ז ' ידואו אור מים לעור צעיר, קרם לחות, קרם לחות עמוק 7, קרם לחות קוריאני, קרם פנים 7 לכל סוגי

קרם טבעי של סמאמז ז ' ידואו אור מים לעור צעיר, קרם לחות, קרם לחות עמוק 7, קרם לחות קוריאני, קרם פנים 7 לכל סוגי

Rating 
ILS 2.00

כמות
במלאי

קרם לחות עד גוון : קרם לחות עמוק וי 7 יכול לחות עמוק את העור שלך, לשמור עליו לחות ורך קרם לחות וחיטוב : ז ' ידואו קרם טבעי עור צעיר מים אור מעניק לחות עמוקה לעור, שומר עליו לחות ורך. לא שמנוני : קרם לחות עמוק וי 7 הוא קל משקל, לא שומני ומתאים לשימוש לאורך כל היום. קרם לחות עמוק וי7 : קרם איפור לחות עמוקה וי7 הוא צלול, לח ויפה באופן טבעי, הוא משאיר את גוון העור שלך בהיר יותר ונראה צעיר יותר. ו7 קרם לחות קוריאנית : קרם לחות לחיטוב עדין ומטפל בעור. זה עדין על כל סוגי העור. זה מתאים לשימוש כל היום. מפרט : חיי מדף : 3 שנים; מפרט : 50 גרם; חבילה כללה : 2/3 יחידות * ז ' ידואו טבעי קרם עור צעיר מים אור הערות : 1. בבקשה לאפשר 1-2 סנטימטר הבדלים עקב מדידה ידנית. בשל צגים שונים אור, התמונות לא יכולות להראות את הצבע האמיתי של הפריט. תודה לך על הבנה. אם אתה נתקל בבעיות בעת רכישה או שימוש במוצר, אתה יכול לפנות אלינו בכל עת, ואנחנו נפתור את זה בשבילך.

מאפיינים מוצהרים

50g;:
Package included:
2/3 pcs * Zhiduo Natural Cream Young Skin Water Light:
Notes:
1. Please allow 1-2cm differences due to manual measurement.:
2. Due to different monitors and light, the pictures may not show the actual color of the item. thank you for understanding.:
3. If you encounter any problems when purchasing or using the product, you can contact us at any time, and we will solve it for you. :

ההצעות הטובות ביותר