• חדש
פאת החלפת שיער, נוח פאות סינטטי סיבי חום עמיד פאות קצר מתולתל שיער כהה שורשים יין אדום גלי קוספליי פאות

פאת החלפת שיער, נוח פאות סינטטי סיבי חום עמיד פאות קצר מתולתל שיער כהה שורשים יין אדום גלי קוספליי פאות

Rating 
ILS 96.20

כמות
במלאי

שים לב : צבע של פריט זה עשוי להשתנות בשל וריאציות ייצור טבועות או הגדרות הצבע של צג המחשב שלך 15 ימים אין סיבה לחזור מותר.אבל בבקשה לשמור על השיער שלך ואריזה חיצונית בשלמותה. פאת צבע : קצר מתולתל בוב יין אדום לערבב פאה, פאה אורך (9 אינץ), 185 גרם. מתכוונן גודל : את פאות גודל המתאים ביותר אנשים; אתה יכול להתאים את וו בתוך כובע לגודל הנכון כדי חליפת שלך ראש. טבעי ומשיי פאה, קל משקל, לנשימה ואופנתי. גבוהה באיכות חומר : שימוש 100% חדש גבוהה טמפרטורת חום עמיד סינטטי סיבי שיער, רך ומשי, יד קשורה קדמי כדי להפוך את אמצע חלק פאה יותר טבעי. מוצר תיאור [פאה] כאן הוא חברה מוקדש לצרכים של רוב פאות.המטרה שלנו היא לספק לך את חווית הקנייה הטובה ביותר.אנו מקווים כי שלנו פאות יביא לך ביטחון ויופי.אתה יכול ללכת למסיבה, תאריך עם חברים, לצאת ועוד.אנו מקווים כי המוצרים שלנו תמיד יהיה איתך.[שיער טבעי פאה]בשוק הנוכחי שבו את איכות של שונים פאה מוצרים הוא לא אחיד, אנחנו תמיד מתעקשים על נותן לך את המוצרים הטובים ביותר.אנחנו עדיין צעירים מאוד וזקוקים לעידוד ולתמיכה שלך.אם יש לך הצעות לשיפור, אנא אל תהסס לפנות אלינו.אנו נלמד ממך באופן פעיל ונשפר ללא הרף את המוצרים שלנו.הפאה הוא מאוד טבעי ורך, קל סגנון, מתאים למסיבות, חופשות ושימוש יומיומי.מפרט : חומר : 100% חדש גבוהה טמפרטורת חום עמיד סינטטי סיבים אורך : כ 9 אינציםסגנון : קצר מתולתל בוב פאה פונקציה : מושלם לשימוש יומיומי, ליל כל הקדושים, קונצרטים, מסיבות נושא, חתונה, היכרויות, קוספליי, או כל אירוע אחרטקסטורה : מאוד רך וטבעי למראה שיער מרקםעמיד בחום טמפרטורה : 150ג/302חבילה : 1*פאה+1*פאת כובעאיך לטפל הפאה 1.

מאפיינים מוצהרים

Material:
100% New High Temperature Heat Resistant Synthetic fiber
Length:
Approx 9 inches
Style:
Short Curly Bob Wig
Function:
Perfect for daily use, Halloween, concerts, theme parties, wedding, dating, cosplay, or any other occasion
Texture:
Very soft and natural looking hair texture
Heat Resistant Temperature:
150c/302f
Package:
1*Wig+1*Wig Cap
How to Care the wig:
1. Put the wig in cold or warm water for 5 to 10 minutes, not hot water, which can't be too long, or hair is easy to fall off:
2. Choose 2in1 shampoo, avoid scrub, with the hand gently grasp the hair is OK:
3. Use clear water to clean, Hand washing, can't use the washing machine:
4. Wipe the water on the wig with dry towel, never screwed by hand or by a washing machine to dry:
5. Air dry, avoid by drying in sunshine:
Directions:
1.Wash your hair at least twice a week.Please use the good quality shampoo and conditioning products.conditions the hair is very important to make it soft and manageable.Let it air dry instead of blow dry. 2.Straighten out hair gently with your fingers from end to top. 3.Never sleep with wet hair and you may wrap it to prevent tangling. :

ההצעות הטובות ביותר