• חדש
מסכת שיער התאוששות עמוקה, 120 מיליליטר קסום לחות שיער טיפול טיפול מקצועי מזין תיקון לרכך החלקת שיער התחדשות

מסכת שיער התאוששות עמוקה, 120 מיליליטר קסום לחות שיער טיפול טיפול מקצועי מזין תיקון לרכך החלקת שיער התחדשות

Rating 
ILS 8.38

כמות
במלאי

תיקון יעיל : להשתמש שיער מסכת מוצרים יכול לפצות על חוסר של חומרים מזינים בשיער שלה יכול לחדור לתוך השכבה הפנימית של השיער, לספק לחות חזקה ומזין. מסכת השיער הלחות מנוסחת במיוחד לשיער יבש, פגום, מעובד יתר וצבוע. עמוק לחות : 120 מיליליטר עמוק לחות עמוק תיקון שיער מסכת מספק חזק לחות טיפול, המאפשר יבש, משעמם שיער כדי להפוך רך, מבריק, מבריק מנעול בדקות. תזונה מוסף הוא הכרחי עבור תחזוקה ותיקון שיער, אתה יכול לעשות את זה פעם בשבוע, מה שהופך את השיער פעיל וגמיש. בחירה מקצועית : לשלב מיובא חומרים עם בסדר מולקולרי טכנולוגיה, תיקון פגום שיער ב 5 שניות, להפוך את השיער שלך רך וחלק, מתאים מקצועי שיער סלון. בדיוק כמו העור, יש להשלים אותו עם חומרים מזינים לאחר ניקוי השיער והקרקפת. כך יש לו את של ברק. מינון : נועד להציל את השיער המיובש ביותר, זה כל כך חזק, רק כמות קטנה בשבוע מספיק כדי לשחזר ולשחזר את השיער שלך. למרוח על שיער רטוב לאחר שמפו למשך 3 עד 5 דקות לקבלת התוצאות הטובות ביותר. זה גם מועיל עבור החלקות של שיער, ולא להפוך את השיער שלך מאוד שמנוני. למה אתה צריך : שינויים עונתיים, זיהום אוויר, סלסול שיער צביעה נזק, מוגזם מכות שיער פיזי נזק, תת תזונה שנגרם על ידי בררן אוכלי, יגרום שיער יבש, פיצול, וקל לשבור. בשלב זה, פשוט החפיפה ולחות יכול לא תיקון את שיער באיכות בקלות. מפרט : תיאור : המבוסס על המחקר של יותר מ שיער מצב של 10,000 צרכנים, לפתח זה טיפול מוצרים עם טכנולוגיה גבוהה, מיובא חומרים בשילוב עם בסדר מולקולרי טכנולוגיה.

מאפיינים מוצהרים

Description:
Based on the study of more than hair situation of 10,000 consumers, develop this care products with high technology, imported materials combined with fine molecular technology. Can make hair restore soft, shiny!:
Features:
100% brand new and high quality.:
Imported materials combined with fine molecular technology.:
5 seconds to repair your damaged hair.:
Make your hair soft and .:
Perfect for professional hair salon use.:
How to Use:
Wiping it on the hair after washing, do not touch the scalp, use pulp constantly massage hair to help hair faster absorb nutrition, you will find the hair instantly become softer, er! Recommended massage hair for 2-5 minutes, that will get the better results!:
Specifications:
Item Type:
Magical Treatment Hair Mask
Quantity:
1pc
Size:
Approx.5.5 x 5.5 x 5cm / 2.2 x 2.2 x 2inch
Net Weight:
Approx.120g
Package List:
1 x Magical Treatment Hair Mask:

ההצעות הטובות ביותר