• חדש
כובע שיער חשמלי כובע תרמי חשמלי כובע שיער כובע שיער שיער כובע כובע כובע חום כובע חום כובע חום

כובע שיער חשמלי כובע תרמי חשמלי כובע שיער כובע שיער שיער כובע כובע כובע חום כובע חום כובע חום

Rating 
ILS 2.33

כמות
במלאי

המומחה הבלעדי שלך בבית שיער- לאחר שטיפת שיערך, השתמש בכובע התרמי שלנו והחל את המזגן כדי לקדם באופן מלא את ספיגת החומרים המזינים ממסיכת השיער, ולהשאיר את שיערך רך ומבריק יחד עם זאת, זה מקצר את זמן הצביעה, מה שהופך את הצבע ליותר ועמיד. היא מאמצת חוט חימום באיכות גבוהה, שהוא עמיד בפני קורוזיה, עמיד בפני טמפרטורה גבוהה וביצוע בידוד טוב, בטוח ואמין. 3 רמות בקרת טמפרטורה : הכובע המחומם שלנו עם טמפרטורות מתכווננות של 45 מעלות ו 65 מעלות. כאשר הטמפרטורה מגיעה ל 65 מעלות, התרמוסטט מתנתק אוטומטית מאספקת החשמל כדי להימנע מהסכנות הנסתרות של טמפרטורות גבוהות. כאשר הטמפרטורה יורדת מתחת ל 45 מעלות, היא תמשיך לחימום אוטומטית. הגנה על התחממות יתר : עם בקרת טמפרטורה אלקטרונית מעכבה להבה, מייבש שיער זה בעל פונקציה של הגנה מחממת יתר. כאשר הטמפרטורה מגיעה ל 65 מעלות, היא נכבית אוטומטית. זהו מכסה חימום לבקרת טמפרטורה אלקטרונית מעכבה להבה. מתאים לשיער יבש : רעיון מתנה מושלם לנשים, חברות, משפחה וחברים. מתאים במיוחד לטיפול בשיער בסתיו או בחורף. וודא שיש כמות מסוימת של לחות בשיער (לא מטפטף) לקבלת אפקט טיפול טוב יותר. מפרט : סוג מאמר : טיפול בחום שיער Cap Material : בד אוקספורד + PVC innercolor : כמו שהתמונות מציגות תקע אופציונלי : תקע של האיחוד האירופי, תקע ארה"ב, תוסף בריטניה : 220 V/110 VGear : 3 קוטר הילוכים : בערך.7 סנטימטר רשימת תפוס : 1 * טיפול בחום שיער CAPOWE לשימוש : 1.

מאפיינים מוצהרים

Type of article:
Hair Heat Treatment Cap
Material:
Oxford Cloth + PVC Inner
Color:
as pictures show Optional Plug
Voltage:
220V/110V
Gear:
3 gears Diameter
Height:
approx. 17cm/6.7 inches
Package list:
1 * Hair Heat Treatment Cap:
How to use:
1. Wash your hair with shampoo, do not use conditioner.:
2. Clean the hair until semi-dry and apply the hair mask on the hair.:
3. Gently massage the hair for a while, wrap the hair with plastic wrap, a shower cap or a thin towel.:
4. First 5 minutes in low gear then 5 minutes in high gear, wear it on your head for 10-15 minutes. In winter heat a few minutes before use.:
5. After finishing the treatment, when the hair completely cools down, wash the hair and the inside with lukewarm water.:
6. Hair conditioner can be used as needed.:
Note:
1. Do not use this product near water.:
2. When using it in the bathroom or in a place with high humidity, please unplug it.:
3. Disconnect power after use.:
4. Cannot be folded, twisted or pulled, please stop using it when damage is found to avoid electricity leakage. 5. Please note that the zipper color of this product will be sent at random, please make sure you do not mind before ordering. :

ההצעות הטובות ביותר