• חדש
מיני מקצועי קעקוע אספקת חשמל קעקוע אספקת חשמל תצוגת קעקוע מכונת אקדח עבור רוטרי מכונות קעקוע מכונת אביזרי

מיני מקצועי קעקוע אספקת חשמל קעקוע אספקת חשמל תצוגת קעקוע מכונת אקדח עבור רוטרי מכונות קעקוע מכונת אביזרי

Rating 
ILS 1.00

כמות
במלאי

ניתן לכוונן מתח 0-18 וולט, ניתן לכוונן אותו עם מתח 01 וולט בכל פעם, ניתן גם לכוונן את המתח באופן משמעותי. 2 מצבי עבודה, רציף דיווש ולא מגע, נוח ומעשי. דיגיטלי קעקוע אספקת חשמל, רב תכליתי, יכול להתחבר הצללה או קעקוע מכונת. כוח חזק וביצועים יציבים. הכוח אינו מוסדר באמצעות מפתח הצתה. את כוח יהיה באופן אוטומטי להיכנס למצב המתנה לאחר 5 דקות להפסיק לעבוד. לחץ על הכפתור או על הדוושה כדי להתחיל מחדש. מתח הכניסה הוא 100-230 וולט, שהוא אוניברסלי בכל רחבי העולם, אין צורך לדאוג לבעיות מתח. עיצוב תצוגת המסך הדיגיטלי הופך את ההזנה לקלה יותר לקריאה. הביאו לכם את חווית הקעקוע והמיקרובליידינג המושלמת. אוטומטי כבוי הגנת פונקציה, כאשר אספקת החשמל באופן חריג מופעל, את אספקת חשמל נכנס כבוי הגנת פונקציה, כאשר אתה לחבר מחדש את אספקת חשמל, זה יכול לחזור לקדמותו. ניתן לכוונן מתח 0-18 וולט, ניתן לכוונן אותו עם מתח 0.1 וולט בכל פעם, ניתן גם לכוונן את המתח באופן משמעותי. 2 מצבי עבודה, רציף דיווש ולא מגע, נוח ומעשי. ספק הכוח אינו מוגדר עם מקש מתג. את כוח יהיה באופן אוטומטי להיכנס למצב המתנה לאחר 5 דקות להפסיק לעבוד. לחץ על הכפתור או הדוושה כדי להתחיל מחדש. מתח הכניסה הוא 100-230 וולט, שהוא אוניברסלי בכל רחבי העולם, אין צורך לדאוג לבעיות מתח. אוטומטי כבוי הגנת פונקציה, כאשר אספקת החשמל באופן חריג מופעל, את אספקת חשמל נכנס כבוי הגנת פונקציה, כאשר אתה לחבר מחדש את אספקת חשמל, זה יכול לחזור לקדמותו.

מאפיינים מוצהרים

Condition:
100% Brand New Item Type
Input Voltage:
100-230V
Output voltage:
0-18V
Current:
1.5 A
Voltage Precision Adjustment:
0.1V
Connection method:
A tattoo machine and a foot pedal can be connected at the same time.
Size:
approx. 9 x 8.7 x 3cm / 3.5 x 3.4 x 1.2 inch
Working method:
1. Pedal mode, the power turns on only when you step on it, and the power turns off when the foot is released (the red light is off).:
2. Touch stepping mode, step once and the power will keep on, turn off when stepping again (the red light is on). :
List of packages:
1 x tattoo machine power supply:
1 socket:
Note:
Please note that the new type and old type of this product will be sent randomly, and make sure you don't mind before ordering. :

ההצעות הטובות ביותר