• חדש
מקלחת כיסא אסלת אמבטיה נייד אמבטיה שרפרפים מתכוונן מקלחת שרפרף מושב ספסל עם נשלף חזרה החלקה

מקלחת כיסא אסלת אמבטיה נייד אמבטיה שרפרפים מתכוונן מקלחת שרפרף מושב ספסל עם נשלף חזרה החלקה

Rating 
ILS 96.10

כמות
במלאי

גובה כיסא האמבטיה מתכוונן כדי לענות על הצרכים השונים שלך, מתאים לקבוצות שונות של אנשיםעם החלקה גומי רגל כרית, יותר יציב ובטוח. קל משקל ועמיד, בנוי עם מסגרת אלומיניום, קל משקל מקלחת שרפרף מסגרת תומך עד 300 קילו (136 ק ג). את קל משקל מסגרת הוא בקלות נייד לנוחות הוסיפה. מועיל בחדר האמבטיה לקשישים קשישים, נכים, בריאטריים, נכים, פצועים ואחרים שרוצים לשבת בזמן הרחצה. על פי עיצוב ארגונומי מושבים, אנשים לשבת ונוח יותר,מושב הרחבת עיצוב,להגדיל את שטח עבור פעילויות,מתאים לקבוצות שונות של אנשים. להגדיל בטיחות ונוחות שלך אמבטיה ומקלחת אזור על ידי התקנת זה שימושי שמירת מקום אמבטיה מושב. זה מקלחת שרפרף מיועד נכים, קשישים, בהריון או אחרים לא נוח אדם. עם נוח ובטוח לשימוש יומיומי.מפרט : סוג פריט : גובה מתכוונן מקלחת שרפרף / מקלחת כיסא / אמבטיה ספסלחומר : אלומיניום סגסוגת + פלסטיקצבע : לבןשיטת ניקוי : רטוב בד לשפשף, יבש באופן טבעימקסימום עומס קיבולת : 136 קילו (300 קילו)רשימת חבילה : 1 איקס מקלחת שרפרף אמצעי זהירות מוצר זה רק מוכר מקלחת צואה, ואינו מכיל אחרים מוצר תמונות.כאשר מדידה באופן ידני, את מוצר גודל עשוי להראות שגיאה פיזית של 1-5 סנטימטר בשל אור חזק, מוצר זה יהיה לייצר הבדל בצבע מסוים.

מאפיינים מוצהרים

Item Type:
Height Adjustable Shower Stool / Shower Chair / Bath Bench
Material:
Aluminum Alloy + Plastic
Color:
White
Cleaning Method:
Wet Cloth Scrub, Dry Naturally
Max Load Capacity:
136 Kgs (300 Lbs)
Package List:
1 X Shower Stool:
【Precautions】:
This Product Only Sells Shower Stools, and Does Not Contain Other Product Pictures.:
When Measuring Manually, the Product Size May Show a Physical Error of 1-5 cm:
Due to Strong Light, This Product Will Produce a Certain Color Difference. This is Normal and Inevitable. Thank You for Understanding!:
You Should Always Read the Labels, Warnings and Instructions Provided with the Product Before Using or Consuming It and Not Solely Rely on the Information Presented on Our Website.:
Welcome to Our Shop ! If You Have Any Specific Product Queries, Please Contact Ours. :

ההצעות הטובות ביותר