• חדש
מסך מקרן בהגדרה גבוהה 4K מסך סרטים ניידים מתקפלים למסיבות הקולנוע הביתי כיתת המסיבות הכיתתית, מסך הקרנת

מסך מקרן בהגדרה גבוהה 4K מסך סרטים ניידים מתקפלים למסיבות הקולנוע הביתי כיתת המסיבות הכיתתית, מסך הקרנת

Rating 
ILS 1.00

כמות
במלאי

וילון אנטי -אור של מיקרו -חרוז מתכת כולל יכולת אנטי -אור מצוינת ואפקט עלייה בצבע בהירות גבוהה, והצבע חי, כמו טלוויזיה LCD בלילה תמיכה באיכות תמונה גבוהה של 4 K, התמונה היא בעלת הגדרה גבוהה, הצבע מדהים, הפרטים טובים מאוד גם הם וחוויית הצפייה טובה יותר. מרקם פני השטח של הווילון עדין ואחיד, התמונה מלאה, רביית הצבע מדויקת ותמונת ההגדרה הגבוהה משוחזרת בצורה חיה. צבע מסך הקבל הוא עד 6 פעמים, אינו פוגע בעיניים, משפר את הצבע ועמיד בפני טמפרטורות גבוהות, וניתן לשטח את הקמט על ידי ברזל חשמלי. שכבת הווילון מצוידת בסרט מיוחד, ניתן למחוק את העפר במגבת נייר רטובה אלכוהול, וניתן לקפל את משטח הווילון היחיד. וילון אנטי -אור של מיקרו -חרוז מתכת כולל יכולת אנטי -אור מצוינת ואפקט עלייה בצבע בהירות גבוהה, והצבע חי, כמו טלוויזיה LCD בלילה. תמיכה באיכות תמונה גבוהה של 4 K, התמונה היא בעלת הגדרה גבוהה, הצבע מדהים, הפרטים טובים מאוד גם הם וחוויית הצפייה טובה יותר. מרקם פני השטח של הווילון עדין ואחיד, התמונה מלאה, רביית הצבע מדויקת ותמונת ההגדרה הגבוהה משוחזרת בצורה חיה. צבע מסך הקבל הוא עד 6 פעמים, אינו פוגע בעיניים, משפר את הצבע ועמיד בפני טמפרטורות גבוהות, וניתן לשטח את הקמט על ידי ברזל חשמלי. שכבת הווילון מצוידת בסרט מיוחד, ניתן למחוק את העפר במגבת נייר רטובה אלכוהול, וניתן לקפל את משטח הווילון היחיד. אופן השימוש : למוצר זה אין מסגרת ואינו מקורב. זהו מסך יחיד שצריך לחבר לקיר או שצריך להכניס אותו למסגרת.

מאפיינים מוצהרים

Item Type:
Projector Screen
Material:
Cloth + Metal
Ratio:
16
Not Support:
(Ultra) Short Throw Projector, the Screen Can Only Be Front Projection
Package List:
1 x Projector Screen11 x Hook and Loop(Pairs):
or:
1 x Projector Screen9 x Hook and Loop(Pairs):
Note:
1. Viewing angle:
Due to the light‑gathering characteristics of the anti‑light curtain, the machine lens must be used as the center of the dot when viewing. The diameter cannot deviate from 45 degrees. The curtain can only be projected forward. The height of the overhead projector cannot exceed 1.6 meters from the ground. Supports short throw and ultra short throw projectors.
2. It is recommended that the viewing distance be more than 2 meters.:
3.The recommended method of use is that the screen is parallel to the machine. It is recommended that the viewing angle is three points and one line with the machine and the screen. The best effect is when people are on the side or directly behind the machine.:

ההצעות הטובות ביותר