• חדש
מכונת חריטה לייזר S10 10W חרוט לייזר בצפיפות גבוהה עוזרת אוויר מהיר אוויר דיוק גילוף בכיתה תעשיית

מכונת חריטה לייזר S10 10W חרוט לייזר בצפיפות גבוהה עוזרת אוויר מהיר אוויר דיוק גילוף בכיתה תעשיית

Rating 
ILS 16.20

כמות
במלאי

טכנולוגיית עיצוב קרני לייזר 10 W : כוח הפלט של לייזר S10 מוגדל ל 10 W, שהוא כפול מזה של ה- S9 אולם S10 משיג את אותה קרן לייזר דקה במיוחד עם מיקוד של 0.08 מ"מ כ- S9, מה שאומר ש- S10 יש צפיפות אנרגיה גבוהה יותר ויכולות חדירה וחיתוך חזקות יותר. סיוע אוויר מהיר חזק : מצויד בזרבובית סיוע באוויר במהירות גבוהה. תכנון מכניקת נוזלים מתקדמים כדי לנצל טוב יותר את לחץ האוויר. בעת שימוש באותו מדחס אוויר, זרימת האוויר S10 ריסוס מהר יותר. לדוגמה, בעת שימוש במדחס אוויר של 30 L/MIN, 0.03 MPA, זרבובית S10 תרסס את זרימת האוויר במהירות גבוהה עד 14. זה ישפר מאוד את חדירת החיתוך ואת יעילות החיתוך. דיוק חיתוך בדרגה תעשייתית : S10 מאמצת ציר X-ציר X-ציר X-דיוק תעשייתי, מה שגורם לו לקבל דיוק חריטה בדרגה תעשייתית. כאשר משווים בין פרטי החריטה הקטנים, ל- S10 אין את קווי הגל שמכונות חריטה רגילות אחרות מופיעות. לוח אם מתקדם וניתן לשדרוג 32 סיביות : לוח האם S10 משתמש בשבבים של 32 סיביות, עם מהירות מחשוב מהירה יותר, והוא עדיין שומר על ציר Z ומגביל את פונקציות מתג הגבלה כדי להקל על אנשים לשדרג את מכונת החריטה. זה עדיין תומך בצורה מושלמת בתוכנות חיתוך לייזר כמו Lightburn ו- Laser Grbl. סרגל מדידה מרובע : ציר X וציר Y מכילים קווי בקנה מידה מדויקים, הנוחים לך למדוד את גודל חפצי החריטה במהירות. מרווח החריטה של ​​400x400 מ"מ שטח גדול יכול לענות על צרכי החריטה השונים שלך. טכנולוגיית עיצוב קרני לייזר 10 W : כוח הפלט של לייזר S10 מוגדל ל 10 W, שהוא כפול מזה של ה- S9. אולם S10 משיג את אותה קרן לייזר דקה במיוחד עם מיקוד של 0.08 מ"מ כ- S9, מה שאומר ש- S10 יש צפיפות אנרגיה גבוהה יותר ויכולות חדירה וחיתוך חזקות יותר. סיוע אוויר מהיר חזק : מצויד בזרבובית סיוע באוויר במהירות גבוהה. תכנון מכניקת נוזלים מתקדמים כדי לנצל טוב יותר את לחץ האוויר. בעת שימוש באותו מדחס אוויר, זרימת האוויר S10 ריסוס מהר יותר. לדוגמה, בעת שימוש במדחס אוויר של 30 L/MIN, 0.03 MPA, זרבובית S10 תרסס את זרימת האוויר במהירות גבוהה עד 14. זה ישפר מאוד את חדירת החיתוך ואת יעילות החיתוך. דיוק חיתוך בדרגה תעשייתית : S10 מאמצת ציר X-ציר X-ציר X-דיוק תעשייתי, מה שגורם לו לקבל דיוק חריטה בדרגה תעשייתית. כאשר משווים בין פרטי החריטה הקטנים, ל- S10 אין את קווי הגל שמכונות חריטה רגילות אחרות מופיעות. לוח אם מתקדם וניתן לשדרוג 32 סיביות : לוח האם S10 משתמש בשבבים של 32 סיביות, עם מהירות מחשוב מהירה יותר, והוא עדיין שומר על ציר Z ומגביל את פונקציות מתג הגבלה כדי להקל על אנשים לשדרג את מכונת החריטה. זה עדיין תומך בצורה מושלמת בתוכנות חיתוך לייזר כמו Lightburn ו- Laser Grbl.

מאפיינים מוצהרים

Model:
S10
Diode Laser Output Power:
10W (Note This Is Light Energy Not Electrical Energy)
Inner Diameter Of Air Pipe:
7.5mm (Recommended To Use 30L/Min, 0.03mpa Air Compressor, Out Diameter Of Nozzle
Laser Wavelength:
455±5nm
Engraving Accuracy:
0.01mm
Engraving Area Size:
410x400mm
Focusing Method:
Fixed Focus + Sliding Device
Laser Protection Cover:
Equipped With a Detachable Laser Cover To Protect The Eyes. You Can Adjust It Up And Down, Or Remove The Cover
Notes:
●Because of the powerful laser of S10, it is forbidden to run the engraving machine unattended. Pause it if you're not around.:
●For detailed machine instructions, please refer to the manual for parameter settings.:
●When operating the laser engraving machine, please install the laser protective cover; if it is not installed, you need to wear goggles.:
●Do not touch the laser with your hands, otherwise you may burn your hands.:
●Please avoid strong impact on the machine.:
●It is forbidden for children under 14 years old to use this product, and children over 14 years old need adult attended.:
●Do not use the laser directly to any specular reflection object, which may cause injury to the operator or burn the laser.:
Packing List:
1 x X-Axis Assembly:
2 x X Profiles:
2 x Y Profiles:
1 x Control Box Assembly:
3 x Support Feet:
1 x S10 Laser:
1 x 12V 5A Power Adapter:
1 x Power Cord:
1 x USB Cable:
1 x Air Tube:
3 x Tool Bag:
1 x Laser Goggles:
1 x Test Wood Board:
1 x A4 Size Metal Pad:
Step 1-6 Install The Package:
1 x User Manual:
 :
  :

ההצעות הטובות ביותר