• חדש
מספריים של 6 PCE

מספריים של 6 PCE

Rating 
ILS 9.69

כמות
במלאי

מידות : אורך כל מספריים לולאה הוא 75 אינץ 'והרוחב הוא 3 אינץ'. גודל נכון מספק אחיזה נוחה. חומר : מספריים עשויים מפלדת אל חלד 2 CR13, חסין חלודה וחדים מספיק. עיצוב הראש העגול מתאים לילדים (דורש פיקוח למבוגרים), משקל קל, מתאים לידיים שמאל וימין ברוב הגילאים, וחומר הידית הוא PP. קל לשימוש : מעוצב עם להבים עמוסים באביב, ניתן להחזיר את הידית לידו של המשתמש ללא מאמץ. המספריים הללו מקלים על שליטה וייצוב, מספריים אלה הם גם כלי חיתוך אידיאליים לילדים או לילדים שמאליים עם צרכים מיוחדים. עיצוב מעשי : קל יותר לשימוש מאשר מספריים קונבנציונליים, ואינו צובט את כף היד. העיצוב של פתיחה עצמית יכול לשמור על שליטה ויציבות, ותיאום נמוך. אירועים ישימים : מתאימים לילדים ולמבוגרים, המתאימים לבתי ספר, כיתות לימוד, משפחות ואירועים אחרים. מידות : אורך כל מספריים לולאה הוא 7.5 אינץ 'והרוחב הוא 3 אינץ'. גודל נכון מספק אחיזה נוחה. חומר : מספריים עשויים מפלדת אל חלד 2 CR13, חסין חלודה וחדים מספיק. עיצוב הראש העגול מתאים לילדים (דורש פיקוח למבוגרים), משקל קל, מתאים לידיים שמאל וימין ברוב הגילאים, וחומר הידית הוא PP. קל לשימוש : מעוצב עם להבים עמוסים באביב, ניתן להחזיר את הידית לידו של המשתמש ללא מאמץ. המספריים הללו מקלים על שליטה וייצוב, מספריים אלה הם גם כלי חיתוך אידיאליים לילדים או לילדים שמאליים עם צרכים מיוחדים. עיצוב מעשי : קל יותר לשימוש מאשר מספריים קונבנציונליים, ואינו צובט את כף היד.

מאפיינים מוצהרים

Product name:
ring scissors
Material:
PP + stainless steel
Size:
Length
Width:
3.2 inches
Quantity:
6
Color:
red, blue, yellow (two each)
Total weight:
200g
Features:
1.The ring-shaped scissors blade is made of stainless steel, with rust-proof function and sufficient pointed head. The round head design can ensure the safe use of children (adult supervision is required), light weight, suitable for left and right hands of most ages. :
2.Easier to use than conventional scissors, helping children master, not pinching the palm, self-opening design can maintain control and stability, low coordination, suitable for left-handed children or children with special needs. :
Package included:
6 x loop scissors :

ההצעות הטובות ביותר